7 תשובות
לא כזה נורא נראה לי
לא זה לא כזה נורא
עדיף שלא לחפוף פעמים ביום זה פחות בריא לשיער ולקרקפת
עדיף שתחפפי אחרי האימון
עדיף שתחפפי אחרי האימון
אני חופף פעמיים ביום כי אני בדיוק כמוך, לפני ואחרי אימון(ומתאמן כל יום) יכול להגיד שאצלי לפחות זה לא נורמלי אבל הכל טוב
אנונימי
חד פעמי זה לא נורא
כן פעמיים ביום זה מוגזם ולא בריא לשיעג
אני עם שיער ארוך כחמש שנים
אני נגיד חייב לחפוף כל יום בגלל הקרקפת
כל אחד ואחת שונים
לא יקרה לך כלום אם תחפפי כל יום!
אני נגיד חייב לחפוף כל יום בגלל הקרקפת
כל אחד ואחת שונים
לא יקרה לך כלום אם תחפפי כל יום!
באותו הנושא: