4 תשובות
הכי טוב לשבת שם במשרד ויסבירו לך שלב אחרי שלב מה ישימו לך.
ממה שהבנתי ממה שרשמת תהיה תקופה עם גשר/פלטות ועוד סד בלילה. כמובן שאינני מומחה אז קיים סיכוי טוב שאני טועה. שבי איתם במשרד. יסבירו לך בכיף. באמת
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה שזה לא רלוונטי וחודש הבא מתקינים לי את המכשירים ורק לאחר סיום טיפול עם המכשירים יעשו גשר.
אנונימית
כנראה פלטות וסד. אבל פשוט לכי למשרד ושיסבירו וזהו. הכי טוב
שואל השאלה:
מישהו שיודע לענות לדעתו מה הכוונה?
אנונימית
התחברות ל