7 תשובות
לצערי נראה שכן. היום אנשים מקטלגים בלי לחשוב מראש
זה לגיטימי לא כי אתה בעיה, אלא כי יש אנשים שקשה להם עם זה כי זה לא רגיל
אתה תמצא את המישהי שזה לא משנה לה ויהיה בסדר
אתה תמצא את המישהי שזה לא משנה לה ויהיה בסדר
אצל הרבה נשים, זה באמת יהיה ככה.
גם הרבה גברים לא יסכימו לצאת עם אישה נכה פיזית.
אבל יש גם כאלה שכן ולא חסרים כאלה.
גם הרבה גברים לא יסכימו לצאת עם אישה נכה פיזית.
אבל יש גם כאלה שכן ולא חסרים כאלה.
שואל השאלה:
אני לא נכה פיזית גם מאד רואים שלא
אני לא נכה פיזית גם מאד רואים שלא
גם נכות נפשית היא פקטור אצל כל מיני אנשים.
שואל השאלה:
אז מה אני אמור לעשות?
אז מה אני אמור לעשות?
יהיה בסדר ותמשיך לחפש ואתה תמצא את המישהי הנכונה בעז"ה
באותו הנושא: