9 תשובות
כאילו אם כל זה שלא רצו שהיא תזכה, פשוט אף אחד לא שמח שהיא זכתה אפילו לא קצת, המשיכו לקטול אותה גם אחרי זה שישבו וראיינו אותה. אפילו לא אמרו לה מזל טוב והלכו לחבק אותה
רק החדשים ואולי קצת מהותיקים..זה פשוט היה מבחיל לראות את זה איך כולם על אישה אחת עושים חרם, כן כן זה ממש חרם בשידור חי, גם אם לא אוהבים אותו יש כבוד מינימלי בין בני אדם.
ועוד אחרי זה בראיונות ממשיכים להשפיל אותה למרות שכבר נגמר, אני במקומה הייתי קם והולך.
ולחשוב שילדים רואים את התוכנית הזאת, ומחר אם מישהו קצת לא יבוא להם בטוב זה מה שיעשו לו בכיתה..עצוב עצוב עצוב ברמות הכי גבוהות שיש
רק החדשים ואולי קצת מהותיקים..זה פשוט היה מבחיל לראות את זה איך כולם על אישה אחת עושים חרם, כן כן זה ממש חרם בשידור חי, גם אם לא אוהבים אותו יש כבוד מינימלי בין בני אדם.
ועוד אחרי זה בראיונות ממשיכים להשפיל אותה למרות שכבר נגמר, אני במקומה הייתי קם והולך.
ולחשוב שילדים רואים את התוכנית הזאת, ומחר אם מישהו קצת לא יבוא להם בטוב זה מה שיעשו לו בכיתה..עצוב עצוב עצוב ברמות הכי גבוהות שיש
אנונימי
שואל השאלה:
למה כולם שונאים אותה?
למה כולם שונאים אותה?
אנונימית
היא מזויפת, סכסכנית, קנאית ולא יודעת לפרגן לבנות אחרות, מתמסכנת, מחפשת תשומת לב מגברים בצורה מביכה, להמשיך..?
היא בן אדם מוזר בכללי,לא התחברתי אליה
אז איך היא זכתה עם כל אלה שלא אוהבים אותה
אנונימי
^ הזיה, לא ברור באמת. לדעתי התערבות של ההפקה, אין שום סיכוי שיותר אנשים הצביעו לה מלעומר. כולם אהבו אותו ממש ולא שמעתי כמעט על אף אחד שאוהב אותה
יש הבדל בין לעשות חרם על בנאדם כי סתם יש בו משהו שונה לבין להתרחק מהבנאדם כי הוא לא עושה לך טוב, במקרה הזה הרבה ניסו להתקרב אליה, וראו "בשידור חי" שהם לא מצליחים ושהיא רק נגדם ועושה להם רע.
חוץ מזה היא יורדת לפסים אישיים, היא בחרה מראש את תפקיד ה"קורבן", הכל אסטרטגיה אצלה, היא לקחה את המסכנים תחת חסותה כדי לצאת טובת לב ולגרום לצופים לתהות איך אפשר להתייחס ככה אל טוב לב שכזה, הכל אסטרטגיה
חוץ מזה היא יורדת לפסים אישיים, היא בחרה מראש את תפקיד ה"קורבן", הכל אסטרטגיה אצלה, היא לקחה את המסכנים תחת חסותה כדי לצאת טובת לב ולגרום לצופים לתהות איך אפשר להתייחס ככה אל טוב לב שכזה, הכל אסטרטגיה
אנונימית
תמשיכי עם הדעה הזאת נראה לאן נגיע..
אנונימי
^^ ברור, זאת אסטרטגיה קבועה. כל עונה יש את מי שלוקח על עצמו את תפקיד הקורבן, מתהפך על כל הבית, עושה להם את המוות ואז מנצל את זה לטובתו וטוען שמחרימים אותו. ראינו את זה כבר אצל סתיו קצין, שני היתה בדרך לשם בתחילת העונה הקודמת למרות שאחרי שהיא ויובל היו ביחד היא שינתה אסטרטגיה.. היו הרבה כאלה זה כבר מזמן מעייף