16 תשובות
עם איך שהיא התנהגה גם אני לא הייתי מחבקת אותה או מפרגנת לה.
שואל השאלה:
באמת לא מבין כל כך מה היא עשתה
באמת לא מבין כל כך מה היא עשתה
אנונימי
מסכסכת, רבה, מדברת מגעיל.
שואל השאלה:
יש כבוד מינימלי בין אנשים ובמיוחד שהם מראים דוגמה לילדים, צריך לדעתי להוריד קצת מהאגו
מחר זה יהיה הילד/ה שלך!
יש כבוד מינימלי בין אנשים ובמיוחד שהם מראים דוגמה לילדים, צריך לדעתי להוריד קצת מהאגו
מחר זה יהיה הילד/ה שלך!
אנונימי
זה לא חרם בעניי. הזכייה שלה לא הייתה ראויה והם מאוד התאכזבו. הם חוו ממנה דברי לא נעימים (לטענותיהם ) וזה ביאס אותם, וכן הם גם רצו לנצח. אתם מוזילים את המילה חרם
לא כאב לי
הילד שלי לא יצפה באח הגדול זה א' וזה אשמתם של ההורים. וכן חוסר פרגון זה גם דבר בעולם. ולא זה לא איגו
שואל השאלה:
לא הוזלתי כאן שום מילה של חרם.
זה ממש חרם, זה שהם רצו לנצח והתבאסו אין בעיה זה משהו אחד
אבל לא לקום אליה ולתת לה כבוד, אחרי זה בראיונות להשפיל אותה בשידור חי ולסתום לה את הפה כאילו היא כלום זה חרם!
לא הוזלתי כאן שום מילה של חרם.
זה ממש חרם, זה שהם רצו לנצח והתבאסו אין בעיה זה משהו אחד
אבל לא לקום אליה ולתת לה כבוד, אחרי זה בראיונות להשפיל אותה בשידור חי ולסתום לה את הפה כאילו היא כלום זה חרם!
אנונימי
שואל השאלה:
הילד שלך לא יצפה אבל ילדים אחרים יצפו ויכולים לעשות לו את זה, בהצלחה לכם עם התמיכה הזאת
הילד שלך לא יצפה אבל ילדים אחרים יצפו ויכולים לעשות לו את זה, בהצלחה לכם עם התמיכה הזאת
אנונימי
זה לא חרם.
שואל השאלה:
אז מה זה
אז מה זה
אנונימי
שואל השאלה:
תני הסבר אחר לזה
תני הסבר אחר לזה
אנונימי
א זה אשמת ההורים שנותנים לילדים שלהם לצפות בבית שמטרתו לגרום לריבים וסכסוכים מלוכלכים וחוסר רגון וקנאה בין אנשים זאת מטרת התוכנית יקירי
שואל השאלה:
ברו את בן 15 ואתה צופה בזה, אז בעיה של ההורים שלך שנותנים לך לצפות בזה?
ברו את בן 15 ואתה צופה בזה, אז בעיה של ההורים שלך שנותנים לך לצפות בזה?
אנונימי
לדעתי יש משהו במה שאתה אומר
שואל השאלה:
דרך אגב
הגדרה של חרם:
חרם הוא נידוי, הרחקה או הימנעות מקשר עם אדם, קבוצה, ארגון או מדינה. מטרתו היא להפעיל לחץ חברתי, כלכלי או פוליטי כדי לבודד את "המוחרם" או לגרום לו לשנות את התנהגותו ועמדותיו.
זה בדיוק מה שקרה שם.
דרך אגב
הגדרה של חרם:
חרם הוא נידוי, הרחקה או הימנעות מקשר עם אדם, קבוצה, ארגון או מדינה. מטרתו היא להפעיל לחץ חברתי, כלכלי או פוליטי כדי לבודד את "המוחרם" או לגרום לו לשנות את התנהגותו ועמדותיו.
זה בדיוק מה שקרה שם.
אנונימי