16 תשובות
זה רעיל
להיפרד מבן זוגך.
מה זה אסור? הוא לא מחליט עלייך ולא יכול לקבוע לך עם מי להיות חברה. נשמע רעיל.
מה זה אסור? הוא לא מחליט עלייך ולא יכול לקבוע לך עם מי להיות חברה. נשמע רעיל.
תסבירי לו שזה קו אדום בשבילך.אם אף אחד מכם לא מוכן להתגמש אז אין ממש מה לעשות כנראה שהגבולות שלו לא תואמים את שלך וצריך לחשוב על כל הדבר הזה מחדש
להגיד לו שאת נשארת ידידה שלהם ואם יש לו בעיה עם זה שיתמודד
תציבי לו עובדה שזה המצב, הוא צריך לקבל אתזה הוא לא יבודד אותך מאנשים שהיו בחיים שלך שנים
זה לא אשמתך שהוא חסר בטחון
זה לא אשמתך שהוא חסר בטחון
דיי הייתי באותו מצב בסוף נפרדנו
לכבד אותו ולהקשיב לו.
הוא צודק, מה לעשות.
אם את מעדיפה את הידידים ולהיפרד מהבן זוג שלך... זה כבר שלך.
אם את מעדיפה להיפרד אולי את לא אוהבת את בן זוגך באמת.
כל אלו שאומרים להיפרד, אז כשיהיו נשואין הם יתגרשו אם ככה אה? לזרוק שנים רבות לפח בגלל ידידים... הדור של היום על כל דבר קטן מתגרש
הוא צודק, מה לעשות.
אם את מעדיפה את הידידים ולהיפרד מהבן זוג שלך... זה כבר שלך.
אם את מעדיפה להיפרד אולי את לא אוהבת את בן זוגך באמת.
כל אלו שאומרים להיפרד, אז כשיהיו נשואין הם יתגרשו אם ככה אה? לזרוק שנים רבות לפח בגלל ידידים... הדור של היום על כל דבר קטן מתגרש
תהיי בת זוג טובה ותקשיבי לו, או שתלכי ותהיי עם הידידים זה לא כזה מסובך. תחליטי מה סדר העדיפויות שלך
אנונימי
להיפרד ממנו
מי הוא בכלל?
הוא צריך לכבד את הדעה שלך לדעתי
רעיל נקודה.
תנתקי ממנו קשר
בן נמאס די כבר עם התשובות האלה זה רעיל.
תנתקי ממנו קשר
בן נמאס די כבר עם התשובות האלה זה רעיל.
אנונימית
זה שתלטני.
לכל אחד מגיע חיים מחוץ למערכת היחסים.
לדבר על זה דחוף.
לכל אחד מגיע חיים מחוץ למערכת היחסים.
לדבר על זה דחוף.
להיפרד בייב
גם רעיל, וגם חסר ביטחון כלכך שהוא לא סומך שיהיה לך ידידים? פתטי בעיניי
גם רעיל, וגם חסר ביטחון כלכך שהוא לא סומך שיהיה לך ידידים? פתטי בעיניי
תנתקי קשר ממנו
תגידי לו לא
מותר לך
מותר לך
באותו הנושא: