3 תשובות
לכי לאדם עם הדרגה הכי נמוכה שבשרשרת פיקוד - שנמצא בבסיס
שואל השאלה:
באמתת אין לי מי כולם ישנים רק אני ערה כי אני הולכת הביתה
באמתת אין לי מי כולם ישנים רק אני ערה כי אני הולכת הביתה
אנונימית
עוד מעט עשר בבוקר. תעירי אותם
צבא של בושה נשבע לך
בתקופה שלי כולם היו קמים לפני שש
ואם צריך - תתקשרי בטלפון ישירות למפקד/ת הישירה ושהם ידאגו שמישהו יעביר לך תדריך
יכולה גם ללכת לשין גימל ולבקש לדבר עם הקצין התורן
צבא של בושה נשבע לך
בתקופה שלי כולם היו קמים לפני שש
ואם צריך - תתקשרי בטלפון ישירות למפקד/ת הישירה ושהם ידאגו שמישהו יעביר לך תדריך
יכולה גם ללכת לשין גימל ולבקש לדבר עם הקצין התורן