6 תשובות
הייתי שמה בארכיון
שואל השאלה:
מצד אחד פשוט מרגיש לי שזה לא רלוונטי לי יותר, ומצד שני אני מרגישה שזה כן קצת לאבד משהו שהיה חלק גדול מהחיים שלי
כן כדאי
אני לא הייתי מוחק אישית אבל תלוי כמה זה משפיע עליך
אין צורך.
{;
אני לא מחקתי, כל עוד אין ביניכם קשר והוא לא מפריע לך אין סיבה למחוק את כל הצאט
התחברות ל