התחברות הרשמה

היי תעזרו לי לנסח הודעה

בשישי שאלתי את הספר מתי אני יכולה לבוא
הוא שאל אם אני יכולה עוד חצי שעה ואמרתי שכן
וזה היה בתשע
ואני כבר איחרתי ושלחתי לו הודעה קצת לפני עשר אם אני עדיין יכולה לבוא

והוא לא ענה לי
וכן הייתי צריכה להתקשר

אז פשוט חזרתי הביתה ואז חצי שעה אחרי הוא שלח לי הודעה קולית ואמר שהייתי צריכה להתקשר כי הוא עובד ולא רואה הודעות ושאני יכולה לבוא
אבל לא באתי ולא עניתי
פשוט הרגשתי ממש רע וגם היה לי יום ממש קשוח

אני עכשיו יכולה לבוא ואני צריכה להסתפר לפני הפרום שיש לי
ואני רוצה לשלוח לו
אני לא יודעת אם להתנצל או מה לעשות ו איך לשלוח

וממש לא נעים לי
28 ביוני 2026, 09:24
ניסוחיםהודעותניסוחמורים    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
טוב זהו אני שולח לקראש הודעה...תעזרו לי לנסח את ההודעה
איך להזמין אותה לבית תעזרו לנסח הודעה טובה?
תעזרו לנסח הודעה אני גרועה בזה
תעזרו לי לנסח הודעה למחנכת להודיע לה שאני לא באה לבית ספר
תעזרו לנסח הודעה למורה לאנגלית
דחוף כנסו תעזרו לי לנסח הודעה
תעזרו לנסח הודעה למישהו שהיינו בקטע באינסטגרם ואני רוצה לסיים את זה
תעזרו לנסח הודעה למחנכת שלי שלא הרגשתי טוב אז הלכתי הבייתה באמצע היום
אני צריכה לשלוח למורה הודעה אם אפשר לעשות את המבחן מחר תעזרו לי לנסח בבקשהה
תעזרו לי לנסח בצורה יפה : תפסיקי לשלוח לי הודעות
תעזרו לי לנסח הודעת התפטרות מהעבודה. פירוט