בשישי שאלתי את הספר מתי אני יכולה לבוא הוא שאל אם אני יכולה עוד חצי שעה ואמרתי שכן וזה היה בתשע ואני כבר איחרתי ושלחתי לו הודעה קצת לפני עשר אם אני עדיין יכולה לבוא
והוא לא ענה לי וכן הייתי צריכה להתקשר
אז פשוט חזרתי הביתה ואז חצי שעה אחרי הוא שלח לי הודעה קולית ואמר שהייתי צריכה להתקשר כי הוא עובד ולא רואה הודעות ושאני יכולה לבוא אבל לא באתי ולא עניתי פשוט הרגשתי ממש רע וגם היה לי יום ממש קשוח
אני עכשיו יכולה לבוא ואני צריכה להסתפר לפני הפרום שיש לי ואני רוצה לשלוח לו אני לא יודעת אם להתנצל או מה לעשות ו איך לשלוח