10 תשובות
כן
זה עובר את גבול הטעם הטוב
זה עובר את גבול הטעם הטוב
וואי גם אני ככה
לא כי גם אני כזאת, וכשאתה אוהב מישהו אתה תפרגן לו תמיד גם אם זה "אובר" ונראה מאוד אובססיבי.
מסכימה איתך
מבינה אותך
זה צריך להרגיש באופן טבעי ולא בצורה מאולצת אין ספק
זה צריך להרגיש באופן טבעי ולא בצורה מאולצת אין ספק
שואל השאלה:
כןכן בדיוק זה מרגיש מאולץ ולא מהלב באמת
כןכן בדיוק זה מרגיש מאולץ ולא מהלב באמת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל ליהיא חיים שלי זה לא קשור יש להחמיא ויש להגזים שכל משפט שני שלו זה משהו שקשור ליופי שלי זה מרגיש לי כאילו הוא רוצה להכיר רק את החיצוניות שלי
אבל ליהיא חיים שלי זה לא קשור יש להחמיא ויש להגזים שכל משפט שני שלו זה משהו שקשור ליופי שלי זה מרגיש לי כאילו הוא רוצה להכיר רק את החיצוניות שלי
אנונימית
תעלי את זה מולו, אם המחמאות הן רק כלפי החיצוניות שלך אז תנסי להבין ממנו אם הוא רואה אותך מבפנים כמו שהוא רואה אותך מבחוץ.
אבל תרגישי מסופקת ומוחמאת אחרי בן אדם שכ"כ מחמיא לך ונמשך אלייך (מכל הבחינות)
אבל תרגישי מסופקת ומוחמאת אחרי בן אדם שכ"כ מחמיא לך ונמשך אלייך (מכל הבחינות)
כן לגמרי
זה נותן תחושה כאילו אני עושה לו טובה שאני איתו והוא איזה מעריץ
לא אוהבת את זה
זה נותן תחושה כאילו אני עושה לו טובה שאני איתו והוא איזה מעריץ
לא אוהבת את זה
פשוט - תבהירי לו מה מתאים לך
כאילו אם זה פשוט הוריד לך ממנו אז הוריד לך ממנו. מאוחר מדי. אבל לבאים פשוט תסבירי ציפיות ותתאמו
כאילו אם זה פשוט הוריד לך ממנו אז הוריד לך ממנו. מאוחר מדי. אבל לבאים פשוט תסבירי ציפיות ותתאמו
באותו הנושא: