5 תשובות
את הכרטיס את תקבלי רק עוד חצי שנה כשתסיימי מלווה
שואל השאלה:
מהה ככה זה עובד?
מהה ככה זה עובד?
אנונימית
כן כל עוד יש לך מלווה ההיתר נהיגה + תז זה הרישיון שלך לחצי שנה הקרובה
שואל השאלה:
הבנתי תודהה
הבנתי תודהה
אנונימית
באותו הנושא: