16 תשובות
כן
{;
חד משמעית
לא, בכלל לא
לא
כן, שופטת על הכל
חדמש
למה? אם אני שומעת אנשים ששומעים מוזיקה גרועה עם תוכן רדוד וזול אני מניחה שזה מה שהם ושהם לא ממש חכמים
כן זה מראה לי מה אופי הבן אדם
כן אבל רק אם זה משהו מוזר רצח
קצת
תלוי באילו שירים
לא בדיוק אבל כן
בכלל לא. טעם במוזיקה משרת צרכים רגשיים והוא משתנה מתקופה לתקופה לפעמים כשהצרכים משתנים. זה לא תמיד קשור לאישיות של הבן אדם עצמו.
קצת. אם זה סופר גנרי אני אתפוס קצת פחות ממנו בדיפולט. אבל אני יודע שיש הרבה אנשים שפשוט לא כזה אכפת להם מהמוזיקה שהם שומעים ולהרבה מהם דווקא יש אחלה אישיות
אנונימי
התחברות ל