התחברות
הרשמה
מי שמד"א/קורס 60/מדריך/וואטאבר
אני מדריכה בקורס 60 ואני רוצה לעשות משהו על המדרכות בשבירת דיסטנס יש לכם רעיון? חשבתי כאילו לאסוף עובדות מצחיקות עלינו ותעושת על זה קהוט/מצגת או משהו כזה אבל אם כן אין לי רעיון ואם יש לכם עוד רעיונות אני אשמח (משהו שקשור למדריכות שנציג לחניכים)
28 ביוני 2026, 08:41
קורסים
מדריכים
מד"א
התנדבות
מגן דוד אדום
תשובה אחת
לדעתי קאוט זה רעיון ממש טוב
ד
דבש 21
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אחרי קורס 60 אני יכול לעשות קורס מדריכים מד"א?
אנשים שמבינים בקורסים של מד"א חייב לעבור קודם קורס מדריכים א' לפני שעוברים קורס מדריכים ב'?
תנו רעיון למשפטים על חולצות של מד"א לקורסי תאר"ן, מדריכים א, מדריכים ב או סתם משפטים
בכיתה יא אני רוצה להיות מדריכה במדא,יש קורס כל כיתה י בשביל להיות מדריכה ביא?
יש מדריכי קורס 60מחוברים?? גם מדריכים לשעבר
מד"אסטים שעשו קורס תארן, מדריכים א'/ מדריכים ב' כנסו שניה
ע"פ מה קובעים מי מתקבל לקורס תאר"ן, מדריכים א' ומדריכים ב' במד"א?
מדריכים שמדריכים קורס 60 הם מדריכים טובים?
שווה לעשות קורס מדריכים אם אני בטוח לא אוכל להדריך קורס שישים?
איך להגיד למדריכה שלי בקורס של מדא (קורס 60) שאני רוצה לפרוש
קורס מדריכים- תעודת מדריך