18 תשובות
זה מתסכל וחבל מאוד שזה לא מתאים לו כי את נשמעת כמו אחלה בן אדם, אבל חשוב שלא תתני לזה לדכא אותך. הוא בן דביל ונראה שהוא כנראה לא מוכן להתחייב למשהו מעבר להתכתבות. אל תבזבזי עליו יותר מדי אנרגיות כי מגיע לך יותר טוב.
שואל השאלה:
זהו אני לא יודעת אם הוא מפחד להיפגע שוב כי הוא היה בזוגיות שנתיים והתחלנו לדבר חצי שנה אחרי שהם נפרדו ושאלתי אותו אם הוא פנוי רגשית והוא אמר שהוא במקום הכי טוב שלו וזה למה הוא מדבר איתי
אנונימית
מצטער לשמוע שזה היה המצב, אני לא חושב שאכפת לו, אבל העיקר שעשית את הצד והתרחקת,
ממה שאת מתארת גם ככה לא היה נשמע שהוא רצה שתתקדמו לקשר מעבר לסתם דיבורים בטלפון, אז תדעי שמגיע לך מישהו אחר שכן ירצה לתת לך הזדמנות, השאלה גם אם שניכם ראיתם איך אתם נראים.
הוא בטוח חושב עלייך. וזה נשמע שהייתה שם בעייה עם הקטע של להיפגש, כמו ששמת לב בצורה די ברורה.

ניסית להבין למה יותר לעומק? אולי הוא מתבייש במראה החיצוני שלו? אולי הוא לא יודע איך להתנהג בסיטואציות כאלה וצריך ממש עזרה בזה ומתפדח לשתף?

המעבר מהמסך לפגישה פנים מול פנים הוא עצום ומשמעותי מאוד לחלק מהאנשים.
אז זה לא בסדר מצידו למרוח אותך. אבל גם אם הוא כן אז זאת אינדיקציה טובה להראות אם הוא מתחשב או לא. אל תתני לו לבזבז לך את הזמן.
שואל השאלה:
הייתה כימיה מטורפת ואני ממש נמשכת אליו ולפי צורת הדיבור שלו כלפי הוא גם אבל הוא ממש היה מתהפך כזה פעם יבש פעם עונה זה גם לפי התקופות שלו אני לא יודעת מה לעשות אני לא אשלח הודעה כי בפעם האחרונה זה גם מה שגרם להורדת עוקב זה שהוא השאיר אותי על נקרא כמה ימים וכתבתי לו שהתגעגעתי אליו ומה איתו והוא השאיר אותי בהתחלה על נקרא ואז ענה יבש רצח ואז שאלתי אוצו מה קרה והוא ענה יבש ברמות וזה נמאס לי אז פשוט הורדתי לו עוקב וממש בכיתי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא בטוח בנראות שלו גם דיברנו שיחת ווידאו קצרה פעם אחת הוא מעלה את עצמו באינסטגרם
אנונימית
הכל בסדר. זה טוב שבחרת להתרחק וזה רק הוגן. בינתיים את יכולה לעשות משהו אחר שישמח אותך וקצת יסיח את דעתך ולהמשיך הלאה.
שואל השאלה:
כאילו מה הייתי סתם להעביר את הזמן בשבילו?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בצבא אז זה עוד יותר לא מוסיף לסיטואציה אני ממש מושחרת
אנונימית
יכול להיות. הרבה גברים לא בוגרים עושים דברים כאלה כי התשומת לב גורמת להם להרגיש טוב. או להרגיש פחות בודדים.
אבל את בשום פנים ואופן לא חייבת לו כלום וחרא עליו.
הרגע הזה שהורדת עוקב ופרצת בבכי הוא עוצמתי כל כך. כי מצד אחד את מחוברת אליו מאוד ומצד שני את לא מוותרת על עצמך. ועשית את הפעולה הזו ממש בניגוד לרגשות שלך. שזה דבר די מדהים.

בסופו של דבר בשורה האחרונה הוא אחראי לזה. גם אם הוא מפחד, גם אם לא משנה מה הסיבה. הוא זה שלא מדבר איתך על זה ופועל במעשים שפוגעים בך, במקום פשוט לדבר.

וזה שהוא נראה בטוח בעצמו ובמראה שלו בשיחות וידאו זה לא בהכרח קשור למציאות. אצלי למשל הפוך. אני ממש אוהב את המראה שלי פנים מול פנים בחיים האמיתיים. יש לי ביטחון כזה. אבל בתמונות ובשיחות וידאו אני על הפנים אני רועד מפחד ולא מצליח בדרך כלל לעשות את זה חח מבינה? אז זה אומנם הפוך אבל באמת שיש הבדל בין דברים על המסך לבין המציאות.

אז אולי זה זה. ואולי לא. זה שהוא מייבש לך תצורה עם הודעות שנקראו זה לא נורמלי. עשית טוב שהורדת עוקב. אולי יום אחד הוא ישתנה ויעבור את התקופה המוזרה שהוא נמצא בה עכשיו ותוכלו שוב במקרה לדבר, בלי שתרגישי שאת מעריצה שלא מקבלת חתימה מהסלב שהיא אוהבת חח.. הכל יהיה בסדר.
^^^^^^^^ ממה שאת מתארת, זה היה נשמע שהוא לא היה מעוניין בקשר רומנטי, את גם נתת לו רמז ברור שמה שרצית מהקשר הזה היה מעבר לדיבורים סתמיים.
שמעי עשית נכון אין טעם לדבר איתו זה ברור שהוא לא מעוניין בך ומדבר איתך כניראה כי לא נעים לו
עם הזמן תשכחי ממנו זה כולה קשר קצר באינטרנט יעבור
היה לי גם
כאילו הפוך
לא רצתה
אני לא בכיתי (כי ממש קשה לי לבכות) אבל לפעמים תחושת ההחמצה ממש קשה
מבין אותך ומחזק ושולח חיבוק ווירטואלי. את לא לבד

אני לא חושב שהוא חושב עלייך. מצטער. אני חושב שאת צריכה לחשוב עם עצמך מה יעשה לך טוב ומה יעזור לך להתגבר עליו
אחותי איפה הכרתם
אנונימית
חיימשליי אהובה שלי הוא לא שווה אותך. אם הוא היה כל כך רוצה להכיר אותך, הוא בעצמו היה יוזם פגישה. גבר שרוצה עושה. לפעמים מעשים מדברים יותר ממילים. גם אני לפני כמה חודשים בכיתי בגללך בחור. גם היה שיחות וכימיה. אבל כנראה שאם הוא באמת היה רוצה אותי ובאמת היה אכפת לו ממני, הוא היה נלחם יוצר קשר ולא בורח. או גורם לי להרגיש כאילו אני אשמה. והיום שאני התגברתי עליו ולא רוצה אותו והבנתי שאני לא אשמה הוא היום רודף אחריי.
דיי בנות תפסיקו לבכות על גברים שלא שווים אותכם.
גבר שבאמת ירצה אותכם לא יגרום לכם לשבת ולחשוב מה עשית לא בסדר, או לבכות, או לגרום לך לרדוף אחריו.