2 תשובות
לייבש את השיער לגמרי לא להשתמש במחליק כשהשיער אפילו קצת לח. שיער יבש ב-100% יוצא חלק יותר ומחזיק יותר זמן.
להשתמש במגן חום לרסס או למרוח לפני ההחלקה. זה גם מגן על השיער וגם יכול לעזור להפחית קרזול.
לחלק את השיער להרבה שכבות דקות זו הטעות הכי נפוצה. אם לוקחים קווצות עבות, החלק החיצוני מתחמם אבל הפנים נשאר גלי.
טמפרטורה מתאימה לשיער עבה בדרך כלל עובדים בטווח של 190210c. אין צורך תמיד לבחור את החום המקסימלי, במיוחד אם השיער צבוע או פגום.
להעביר את המחליק לאט ובאחידות עדיף מעבר אחד או שניים איטיים מאשר הרבה מעברים מהירים.
לסיים עם סרום או כמה טיפות שמן לשיער רק על האורכים והקצוות, לא על השורשים. זה עוזר למנוע נפח וחשמל סטטי.
אם יש לחות באוויר אפשר לסיים עם מעט ספריי נגד לחות או ספריי קל לקיבוע כדי שההחלקה תחזיק יותר.
לאסוף את השיער רק אחרי שהתקרר אם קושרים אותו מיד אחרי ההחלקה, עלולים להיווצר סימנים.
זה גם תלוי בסוג השיער כמובן
להשתמש במגן חום לרסס או למרוח לפני ההחלקה. זה גם מגן על השיער וגם יכול לעזור להפחית קרזול.
לחלק את השיער להרבה שכבות דקות זו הטעות הכי נפוצה. אם לוקחים קווצות עבות, החלק החיצוני מתחמם אבל הפנים נשאר גלי.
טמפרטורה מתאימה לשיער עבה בדרך כלל עובדים בטווח של 190210c. אין צורך תמיד לבחור את החום המקסימלי, במיוחד אם השיער צבוע או פגום.
להעביר את המחליק לאט ובאחידות עדיף מעבר אחד או שניים איטיים מאשר הרבה מעברים מהירים.
לסיים עם סרום או כמה טיפות שמן לשיער רק על האורכים והקצוות, לא על השורשים. זה עוזר למנוע נפח וחשמל סטטי.
אם יש לחות באוויר אפשר לסיים עם מעט ספריי נגד לחות או ספריי קל לקיבוע כדי שההחלקה תחזיק יותר.
לאסוף את השיער רק אחרי שהתקרר אם קושרים אותו מיד אחרי ההחלקה, עלולים להיווצר סימנים.
זה גם תלוי בסוג השיער כמובן
שואל השאלה:
תודה רבה ויש לי שיער גלי עבה שמתנפח
תודה רבה ויש לי שיער גלי עבה שמתנפח
באותו הנושא: