7 תשובות
תגייד למנהלת שאת תאחרי
תגידי
כן תגידי שאת מאחרת בגלל בדיקות דם
את לא תספיקי את הריאיון בול בזמן
תעשי מה שיותר חשוב לך אבל לדעתי תגידי שיש לך בדיקת דם ושאת מאחרת היא תבין
תעשי מה שיותר חשוב לך אבל לדעתי תגידי שיש לך בדיקת דם ושאת מאחרת היא תבין
לכתוב שתאחרי קצת. בדיקת דם זה עניין של שתי דקות
עדיף שתגידי שתאחרי (אבל תסבירי בשתי מילים את הסיבה. אנדים מכבדים בדיקות רפואיות). אלא אם יש תורים בזמן הקרוב מחר מחרתיים משהו כזה. איכשהו הבדיקות תמיד יפלו על משהו, כי זה רק בבוקר.
אמרת שתאחרי והכל היה בסדר צדיקה?
באותו הנושא: