20 תשובות
לא לשלוח
חכי שהוא ישלח.
{;
חכי שהחבוב ישלח.
אחותי חכי שהוא ישלח
תשלחי
משחקים של אגו זה מפגר ולא מועיל.
אין פה משחקים של אגו ותזכרי אל תתחילי שיחה. מנסיוני זה לא מומלץ.
אם הוא רוצה הוא ייזום, הוא יפנה , הוא הגבר הוא אמור להוביל .
אנונימית
לחכות שהוא ישלח
תשאירי משחקים לקונסולות ולמחשב, תשלחי לו הודעה. זה לא מוריד ממך.
זה מוריד ואל תקשיבי לו.^מי פאקינג שולחת הודעה לגבר קודם
אנונימית
אם זה לא הבן זוג שלך אל תשלחי
^^ זה כבר אני לא מסכים חחח מה מוריד בזה באישה? מה זאת המחשבה האינפנטילית הזאת.
^^^ ככה שום דבר לא יפתר בחיים
יש מצב שהוא לא ישלח קודם והיא לא תשלח קודם וזה לופ שלא נגמר ואז בגלל פספוס קטן כזה הקשר יהרס
לשלוח קודם זה להיות בוגר ולא "להוריד מעצמך"
זה מראה שאכפת ויש רצון לתקן את מה שהיה.
תשלחי לו הודעה.
קודם כל זה מביך כי זה ידוע שאם גבר רוצה הוא יפנה אם הוא לא פונה למה היא תשפיל את עצמה? היא הגבר בקשר?אני כן מסכימה שאפשר לשלוח הודעות מדי פעם אבל אם היא תבוא אחרי ריב ותתחנן זה פשוט דבילי כי קשר צריך להיות הדדי
אנונימית
אנונימית היקרה, אני יכול רק להניח שאת רווקה.
כשתתבגרי מספיק את תביני שאין טעם לשחק משחקים, אלא פשוט לתקשר בצורה בוגרת.
ואין קשר להתחנן, הכוונה זה רק לדבר.
^^ עכשיו אמרת באותו משפט שקשר שצריך להיות הדדי אבל בגלל שהוא הגבר רק הוא צריך להתנצל
אם זה הדדי התנצלות / לשבור תאגו צריך לבוא משני הצדדים ולא רק מהגבר.
זה לא משפיל לקחת את הצעד הראשון, לא לאישה ולא לגבר.
הוא בן זוג שלך? הוא בן זוג טוב ? תשלחי הודעה בחייאת לא לשחק משחקים
הוא חשוב לך?
תחכי שהוא ישלח
שלא תעזי
אין טעם לחכות לו, קחי יוזמה ושלחי הודעה בעצמך.
לא תחנונים או התנצלות עכשיו
אבל משהו בקטנה שיעזור לו לרדת מהעץ של האגו שלו ולהתחיל לדבר במקום עכשיו לסנן כמו ילד.
לדבר זה הפתרון, שיחה יפה ומכבדת. אבל אם העניינים עדיין מחוממים מידי אז תחכי שיתקרר טיפה העניין כדי שתוכלו לדבר רגוע
בהצלחה ❤