7 תשובות
כן תקני
בטח
תלוי בטלפון שיש לך,
את בת 16 אז כן כדאי שתהני ותקני דברים שישמחו אותך
אבל עם זאת הכסף הזה גם יכול לצמוח לך אם תשקיעי בו ובעתיד תוכלי להנות ממנו יותר
אז תלוי ממש באיזה טלפון יש לך והאם את עובדת וממשיכה להרוויח כסף וכו
לא תקני אייפון 15/ 16 אם הטלפון שלך לא טוב ואם הוא כן פשוט תחכסי ותישימי גם בחיסכון למקרה שחלילה יהיה לך קושי כלכלי בעתיד
אנונימי
כן אם באלך למרות שיש דברים טובים יותר לעשות עם הכסף הזה
שואל השאלה:
אני עם סמסונג שעולה בסביבות ה700 והוא לא משהו
אנונימית
התחברות ל