תשובה אחת
שמעי אני הרגע סיימתי קורס 60 ועדיין לא עליתי על משמרות אבל אני יכולה להגיד שבשביל להיות חונכת את לא צריכה לדעת הכל מושלם. בתור חניכה אני יודעת שהחונכים הם מתנדבי נוער בדיוק כמוני ואת רק צריכה להיות שם בשבילהם כי את כבר מנוסה בתכלס עלית על מלא משמרות וזה משמרות ממש ממש ראשונות שלהם ואפילו אם את לא יודעת משהו זה סבבה ברמות לא אכפת לנו באמת שלא עדיף שתשאלי מישהו מעלייך (הנהג) מאשר שתגידי משהו לא נכון.
ולגבי ההתנדבות בכללי אני חושבת שכן תמשיכי להתנדב ולעלות על משמרות אולי את תתחברי ממש לחניכים שלך וזה פתאום יגרום לך לרצות להישאר ואולי תנסי לעלות על יותר משמרות ותנסי לשפר את האנמנזה שלך רק שהנהג הזה יהיה מרוצה.. ואת לא צריכה לפרוש כי איזה נהג פלצן העיר לך או בגלל שאת לא יודעת כמה דברים בסופו של דבר את רק מתנדבת נוער ואת לא אמורה לדעת כמוהו
התחברות ל