8 תשובות
את לא מגזימה בתגובה שלך
ממש לא מוגזם
אבל אולי בכל זאת כן תנסי לדבר איתה
אם היא בחורה חכמה היא בסופו של דבר תבין שזה בעייתי הדברים שהיא עושה
אבל אולי בכל זאת כן תנסי לדבר איתה
אם היא בחורה חכמה היא בסופו של דבר תבין שזה בעייתי הדברים שהיא עושה
שואל השאלה:
מתי שההורים שלה גילו שהיא וחברות שלה השתכרו לילה אחד (כי חברה שלה הייתה צריכה ללכת למיון כי היא הייתה שניה מלהתייבש מרוב שהיא הקיאה) אז כולנו היינו בבית של סבא שלנו ואני והיא תמיד בורחות לחדר בעליית גג שלו והיא התחילה להתלונן שההורים שלה מגזימים וזה וממש אמרתי לה שלדעתי הם צודקים ופשוט לא היה לה אכפת היא ממש בטוחה שזה בסדר
מתי שההורים שלה גילו שהיא וחברות שלה השתכרו לילה אחד (כי חברה שלה הייתה צריכה ללכת למיון כי היא הייתה שניה מלהתייבש מרוב שהיא הקיאה) אז כולנו היינו בבית של סבא שלנו ואני והיא תמיד בורחות לחדר בעליית גג שלו והיא התחילה להתלונן שההורים שלה מגזימים וזה וממש אמרתי לה שלדעתי הם צודקים ופשוט לא היה לה אכפת היא ממש בטוחה שזה בסדר
אז החברות האלה שלה שיבשו לה את המוח
את לא מגזימה זה ממש באסה
אם היא כזו חכמה היא היתה אמורה להיות עם עמוד שדרה בין היתר
אם היא כזו חכמה היא היתה אמורה להיות עם עמוד שדרה בין היתר
את לא מגזימה בכלל בתגובה שלך.
היא מתבגרת בשיאה כרגע ולכן היא עושה את מה שכולם עושים ומנסה להיות מגניבה ונסחפת בלחץ חברתי.
אני לא חושבת שתוכלי לשכנע אותה בעניין הזה שמה שהיא עושה הוא לא טוב אבל היא תבין את זה בעצמה מתישהו, אני מקווה
אבל תנסי לעזור לה בדרכים עקיפות ותהיי שם בשבילה
את יכולה לנסות להשפיע עליה בדרך אחרת במקום דיבורים.
במקום שהיא תצא למקומות בלילה ותעשה דברים מסוכנים תציעי לה לצאת איתך למקום אחר, תנסי לקחת אותה איתך יותר.
תהיי דוגמה לאדם טוב בשבילה
בהצלחה לשתיכן ובעיקר לך,
את בת דודה וחברה מהממת ❤
היא מתבגרת בשיאה כרגע ולכן היא עושה את מה שכולם עושים ומנסה להיות מגניבה ונסחפת בלחץ חברתי.
אני לא חושבת שתוכלי לשכנע אותה בעניין הזה שמה שהיא עושה הוא לא טוב אבל היא תבין את זה בעצמה מתישהו, אני מקווה
אבל תנסי לעזור לה בדרכים עקיפות ותהיי שם בשבילה
את יכולה לנסות להשפיע עליה בדרך אחרת במקום דיבורים.
במקום שהיא תצא למקומות בלילה ותעשה דברים מסוכנים תציעי לה לצאת איתך למקום אחר, תנסי לקחת אותה איתך יותר.
תהיי דוגמה לאדם טוב בשבילה
בהצלחה לשתיכן ובעיקר לך,
את בת דודה וחברה מהממת ❤
אנונימית
את ממש לא מגזימה
את לא מגזימה, אבל למה לדבר עם ההורים שלה זה לא אופציה? זה נשמע לי כמו האפשרות הכי טובה
באותו הנושא: