היה לנו ממש ויכוח אתמול בלילה הוא אמר שהוא חושב שזה לא עובד כי הוא רק פוגע בי (הרבה פעמים הוא לא מתנהג כמו בן זוג ממש טוב פשוט) והוא אמר גם שהוא לא רוצה לפגוע באנשים וזה והוא הבטיח לעצמו שהוא לא יפרד מאף אחת בחיים (אני הבת זוג הראשונה שלו) אבל אני אמרתי לו שאם ניפרד זה רק מצד שלו כי אני לא רוצה לוותר על הקשר הלילה כתבתי לו מלא הודעות וכל מה שהיה לו להגיד זה את רק עושה את זה קשה יותר שאלתי אותו רק שיענה לי אם הוא רוצה לוותר על הקשר שלנו הוא אמר לא ואז שאלתי אותו אם הוא רוצה לנסות שוב הוא פשוט אמר שהוא צריך ללכת להתארגן (יש לו איזה טיול היום) ואז שאלתי אותו אם הוא יכול לפחות לענות על זה והוא אמר שהוא ידבר איתי אחר כך אני באמת כבר לא יודעת מה לעשות ליטרלי ביום שישי הוא אמר לי שהוא רואה את החתונה שלנו מה קרה אני לא מבינה