12 תשובות
גג 100 לחולצה
יש לי לונג טורסו
אחלה חולצות האמת מכנסיים זה יותר האישיו
יש לי לונג טורסו
אחלה חולצות האמת מכנסיים זה יותר האישיו
שואל השאלה:
מה מפריע לך במכנסיים? הגזרה, המחיר..?
מה מפריע לך במכנסיים? הגזרה, המחיר..?
אנונימית
גג 50
גם הגזרה וגם המחיר
עד שאני מוצאת מכנס שאני אוהבת זה או שהוא יקר מדי או שהגזרה זבל
עד שאני מוצאת מכנס שאני אוהבת זה או שהוא יקר מדי או שהגזרה זבל
שואל השאלה:
את מעדיפה גזרה נמוכה או גבוהה? פדלפון, באגי או ג'ינס ישר? (סליחה על החפירה)
את מעדיפה גזרה נמוכה או גבוהה? פדלפון, באגי או ג'ינס ישר? (סליחה על החפירה)
אנונימית
נמוכה אבל לא מדי
כאילו משהו שכן מחמיא ללונג טורסו שלי אבל לא מאריך אותו מוגזם
יש לי גם רגליים די ארוכות אז זה אחלה
כאילו משהו שכן מחמיא ללונג טורסו שלי אבל לא מאריך אותו מוגזם
יש לי גם רגליים די ארוכות אז זה אחלה
לא סובלת פדלפון tbh אני על הישר והבאגי
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
גג 120 על חולצה
ממש לא אוהבת את הסחורה בארץ כי אין שום דבר שבאמת יושב בול
כי אם החולצה רחבה הצוורות הדוק כמו של בנים
ואם היא צמודה זה צמוד לבית שחי ומזיע ומסריח
ואם זה טי שרט זה יושב כמו קוביה
כי אם החולצה רחבה הצוורות הדוק כמו של בנים
ואם היא צמודה זה צמוד לבית שחי ומזיע ומסריח
ואם זה טי שרט זה יושב כמו קוביה
ועל חולצה בייסיק גג גג גג 50
חולצה שהיא וואו ומהממת 100
חולצה שהיא וואו ומהממת 100
תלוי יש מותג ספציפי שאני קונה ממנו שיכול להגיע גם ל300/400 לחולצה וזה באמת כי אני אוהבת.
וזה ממש תלוי בחולצה באיכות במחיר אני ממש אוהבת אופנה ובגדים מיוחדים
וזה ממש תלוי בחולצה באיכות במחיר אני ממש אוהבת אופנה ובגדים מיוחדים
באותו הנושא: