אני ממש רוצה להתגייס לתפקיד קרבי בצה"ל כדי שאני אוכל לצאת לקורס חובשים ולהיות חובשת קרבית גם כי לא בא לי חובשת רגילה וגם כי הציון שלי ביום המאה בסביבת טיפול באדם לא מספיק בשביל חובשת רגילה אבל בעיקרון אני לא ממש חזקה פיזית או אתלטית (למרות שבגיבושון בגדנ"ע הייתי ממש אחלה ושרדתי עד הסוף) וגם הקטע המנטלי ממש קשה לפי מה שהבנתי והמנטליות שלי לא הכי מי יודע מה אז אני ממש צריכה טיפים לאיך להשתפר ולעבור את זה מבחינה פיזית ונפשית. אני מתגייסת ב-2027 (כרגע אני עולה לכיתה יב) אז אשמח לטיפים לאיך להשתפר בשנה וגם להמלצות לאיזו יחידה להתגייס ממה שפתוח לבנות ושווה להיות בו חובשת קרבית