8 תשובות
את מה את מתחזקת?
בדיוק היום דיברתי בטלפון עם חבר שסיפר לי איך מקשים עלין מאז שהוא בחר לשמור נגיעה ולהתחזק.

אבל ככה זה, כשאת בוחרת דרך מסוימת שנכונה לך, ץמיד יהיו אנשים שזה לא יהיה מוצא חן בעיניהם
הגדולה היא שאת יודעת ש*את* בחרת את מה שנכון *לך*
וכמו שאת מכבדת אותם בדרך שלהם
הם צריכים לכבד אותך בדרך שלך!

וכל הערה או חוסר כבוד , אל תנסי אפילו להתווכח או להתייחס לזה
פשוט בצורה הכי קרה תגידי "טוב" או לא להגיב בכלל.

יש הרבה סיבות למה הם עושים את זה
אן מקנאה שאת נלחמת על מה שנכון לך
או מקנאה שהן רוצות שתהי כמוהן וקשנ לראות שאת לא כמוהם
או כל מיני סיבות אחרות

מה שבטוח זה שאת יודעת מול בורא עולם את ההחלטות שלך ואם בחרת משהו תהי הכי שלמה עם זה! מבלי לחשוב מה אנשים אחרים חושבים על זה.

ועוד עצה קטנה, תתפללי על זה.
זנ ממש חשוב וזה הדבר שהכי עוזר, מנסיון.
תבקשי מבורא עולם שכל האנשים מסביבך יכבדו ויתמכו בך ולא יזלזלו ויפגעו
ועל הדרך תבקשי מבורא עולם שאם חלילה מנסים לזלזל בך, שאת תצליחי להישאר חזקה ולא להגרר אחריהם.

בהצלחה ענקית לך את מטורפת :)
פשוט תתעלמי מזה ,
שיזרקו גבה או שתים זה לא משנה
תעשי מה שעושה לך טוב ומה שמרגיש לך הכי נכון ,
ובעיקרון להתעלם זה יעבור ובהצלחה
שואל השאלה:
זה פשוט כל כך קשה להמשיך בשלי כשאני מרגישה ורואה את האכזבה שלהם בעיניים, בגלל שאני בוחרת בדרך הזו
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה חברה ❤
אנונימית
יש לך סביבה תומכת בפרטי אני מניח ,
תמצאי חברה תומכת אם יש לך ותדברי איתה זה יקל עלייך,
הכי חשוב זה מישהי שתוכלי לספר לה זה יוריד מהקושי ,
^^^כשההורים שלי חזרו בתשובה אז סבא שלי ממש התנגד לזה והתסכל על זנ כאכזבה לבת שלו.
היום הוא מספר לנו את זה וצוחק על זה, ואומר כמה הוא שמח שהבת שלן בחרה בדרך שעשתה לה רק טוב.

ואני מסכים איתך שזה מעצבן לראות אותם מאוכזבים ולא מרוצים ממך שבסהכ את עושה דברים טובים
אבל אני מאמין שזה רק עכשיו, עניין של זמן והם יראו שזה באמת עושה לך טוב הם ירפו ובסוף גם יכבדו ויעריכו :)

וכמו שנפתלי כתב, זה מאוד יקל עלייך אם תמצאי חברות וכזה שתוכלי לדבר איתם על זנ ןבמיוחד כאלה גם מתחזקות או דתיות שיעודדו אותך :)
מחזק אותך יוסף
ושמע אחי אתה קטלני, אהבתי
התחברות ל