12 תשובות
לא.
חד משמעית לא. אקס זה כמו רעל שהוצאתי מהגוף שלך, לא תחזירי את הרעל הזה אלייך לא משנה באיזה מצב.
חד משמעית לא. אקס זה כמו רעל שהוצאתי מהגוף שלך, לא תחזירי את הרעל הזה אלייך לא משנה באיזה מצב.
שואל השאלה:
למה לך
למה לך
אנונימית
כן כמה שהוא ישמח
אנונימית
לא, נפרדתם מסיבה מסוימת ואין סיבה
ממש לא
כי יהיה לך כיף
לא רק לא זה
שואל השאלה:
נפרדנו בלי סיבה
נפרדנו בלי סיבה
אנונימית
לא
לא ממש לא
לא
לא
עדיף לא לשלוח הודעה לאקס
אל תשכחי שיש סיבה שהוא אקס
עדיף לא לשלוח הודעה לאקס
אל תשכחי שיש סיבה שהוא אקס
באותו הנושא: