12 תשובות
לא.
חד משמעית לא. אקס זה כמו רעל שהוצאתי מהגוף שלך, לא תחזירי את הרעל הזה אלייך לא משנה באיזה מצב.
שואל השאלה:
למה לך
אנונימית
כן כמה שהוא ישמח
אנונימית
לא, נפרדתם מסיבה מסוימת ואין סיבה
ממש לא
כי יהיה לך כיף
לא רק לא זה
שואל השאלה:
נפרדנו בלי סיבה
אנונימית
לא
לא
עדיף לא לשלוח הודעה לאקס
אל תשכחי שיש סיבה שהוא אקס
התחברות ל