5 תשובות
וואלה אם זאת הייתה חברה שלי לא הייתי מת על זה וזה אכן קצת מוזר
קצת מוזר רק כי יש לה חבר אבל אם הוא יודע אז אחלה
שואל השאלה:
מבין אותך לגמרי אבל חבר שלה יודע ולא אכפת לו
אנונימי
זה מוזר ומן הסתם שיחות במיוחד כאלה מקרבות בין אנשים אז לדעתי זה ביג נו נו
שואל השאלה:
כאילו אני מבין מה שאתם אומרים ומבין מה שאנשים שחושבים שזה מוזר אומרים, אבל אני יודע שאני לא ארצה אותה היא ההפך המוחלט ממה שבא לי, יש לה חבר ואני תומך בהם לגמרי, ואני רוצה פשוט להיות ידיד שלה וזהו
אנונימי
התחברות ל