5 תשובות
כל פרסומת זה באזור 60 אלף שקל של חצי דקה
בטח הוא לוקח את זה מהערוץ עצמו
והערוץ כנראה שופע בכסף
אנונימי
טלווזיה זה עסק זה לא התנדבות מטוב ליבם בשביל שיהיה בידור לאנשים, התוכנית הזאת עושה להם רווח ענק יותר מהמליון שהזוכה מקבל
שניצל טועה
מקווה שבאמת לא יהיה להם מאיפה כי השנה לא מגיע לזוכה את הפרס על להיות אלימה ריגשית ומניפולטיבית כל העונה