8 תשובות
פשוט לתלוש אותה זה כאב של שנייה אבל שווה את זה
לדחוף חתיכת פלסטר או גזה בין החלק החודר לבין האצבע
שואל השאלה:
^^
איך אפשר לתלוש אותה? היא מחוברת לשאר הציפורן שלי
^^
איך אפשר לתלוש אותה? היא מחוברת לשאר הציפורן שלי
אנונימית
שואל השאלה:
^^
אני לא רוצה שיהיה זיהום
^^
אני לא רוצה שיהיה זיהום
אנונימית
אפשר ברור ככה אני עושה לא יכולה לסבול את הכאב אני חותכת רק את החלק החודר כביכול וזהו
שואל השאלה:
^
שמעתי שזה לא טוב.. אבל בלי קשר, אני רוצה שהציפורן פשוט תמשיך לגדול באופן טבעי, אני לא רוצה לסבך את זה יותר מידי
^
שמעתי שזה לא טוב.. אבל בלי קשר, אני רוצה שהציפורן פשוט תמשיך לגדול באופן טבעי, אני לא רוצה לסבך את זה יותר מידי
אנונימית
מה שבא לך אני ממליצה להוריד אותה זה יקל עלייך
איך זה מגיע למצב שזה ביד יש את זה ברגל
אנונימית