9 תשובות
זה די כואב אבל אפשר לסבול את זה
אנונימית
זה קצת כואב אבל היא בטח תרכך לך את העור
לא משהו בלתי נסבל
אם היא עושה את זה נכון זה לא אמור לכאוב יותר מידי
שואל השאלה:
יותר כואב משפם בחוט אם עשיתן??
אנונימית
כאב זה דבר שמשתנה אחות אין לך מה להיות בלחץ
שפם בחוט לא כואב
שואל השאלה:
אני לא בלחץ מה חחח אני סתם שואלת כדי לדעת
אנונימית
כןן אבל אמאלה איזה תחושה כיפית זה להיות אחרי את מרגישה נקייה!!
זה קצת כואב אבל זה שווה את זה
התחברות ל