9 תשובות
לא
לא
בטח.
כע
כן
כן
כן
אני אוהב פטל עמוק בגרון שלי בלי הפסקה רק לשתות הללוואי היה לי תמיד כזה בכוס עסיסית בקיץ לגרגר עד שאני משפריץ מהאף.
נמאס לי מהסלופ אוהו אוהו
נמאס לי מהסלופ אוהו אוהו
אנונימי
לא
באותו הנושא: