9 תשובות
לא
לא
&&.
כן
אני אוהב פטל עמוק בגרון שלי בלי הפסקה רק לשתות הללוואי היה לי תמיד כזה בכוס עסיסית בקיץ לגרגר עד שאני משפריץ מהאף.
נמאס לי מהסלופ אוהו אוהו
אנונימי
התחברות ל
באותו הנושא: