9 תשובות
שואל השאלה:
יצא לי טוב?
יצא לי טוב?
אהבתי
נדיר של החיים
לעבוד קצת על פרספקטיבות ובכלל אי אפשר יהיה לעצור אותך
לעבוד קצת על פרספקטיבות ובכלל אי אפשר יהיה לעצור אותך
חמוד ממש
יפהה
זה נחמד תעבדי על פרספקטיבה וממדים יש הרבה מקום לשיפור
שואל השאלה:
מה זה אומר פרספקטיבה ?
מה זה אומר פרספקטיבה ?
פרספקטיבה בציור היא טכניקה היוצרת אשליה של עומק ומרחב תלת-ממדי על גבי משטח דו-ממדי. ההיגיון הבסיסי מאחוריה הוא פשוט: ככל שאובייקט רחוק יותר מהעין, הוא ייראה קטן יותר
(מהגוגל)
(מהגוגל)
נדיר ממש אהבתי
באותו הנושא: