התחברות
הרשמה
יש לי מחר סיווג ביטחוני בתל השומר
יש למישהו מושג אם יש שם חנייה?
28 ביוני 2026, 02:19
צו ראשון
תחבורה ציבורית
גיוס
תל השומר
תשובה אחת
תגיעי בתחבורה ציבורית חניה לא תמצאי
נ
נרקולס
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
יש לי מחר סיווג ביטחוני, איך יודעים את רמת הסיווג של התפקיד?
יש לי סיווג ביטחוני בתל השומר ,ואני לא יודעת לאן צריך ללכת בתל השומר כדי להגיע לסיווג - עזרה בבקשה
מישהו שהיה בסיווג בטחוני בתל השומר?
אם קיבלתי הודעה ששובצתי בתפקיד כלשהו בצבא שצריך בו סיווג ביטחוני זה אומר שעברתי את הסיווג?
איך אני מגיעה למקום שבו עושים סיווג בטחוני בתל השומר?
להיות תצפיתנית מבלי לעבור סיווג בטחוני - אני יכולה לשרת בתור תצפיתנית מבלי לעבור סיווג בטחוני?
אחרי כמה זמן מודיעים אם עברתי סיווג ביטחוני וכמה הרמת סיווג שלי ?
קיבלתי זימון לסיווג ביטחוני בחיל התקשוב סיווג 1-4, אני אפילו לא יודע לאיזה תפקיד אני מועמד וזומנתי לסיווג זה תקין?
איך אפשר לסרב תפקיד עם סיווג בטחוני אחריי שכבר עשיתי סיווג?
אם אני אמור להתגייס באוקטובר ואתמול עשיתי סיווג בטחוני מתי אני אדע אם עברתי את הסיווג?
יש לי מחר סיווג ביטחוני ואני לא מעוניין לעשות אותו.. השאלה אם חובה לעשות סיווג ביטחוני