6 תשובות
לחבק את זה
פעם אני הייתי מתלוננת שאני כזאת רגישה ומפוצצת ברגשות
ואז בן אדם אמר לי משפט "תגידי על זה תודה רבה כל יום כי יש אנשים שאין להם רגש ואין להם לב"
ללמוד איך לעבד אותם ולהרגיש אותם בלי להדחיק ובלי לתת להם לנהל אותך
אנונימית
הופכים להיות בודדים ואז אתה לוקח את כל הרגשות ומפוצץ אותם עד שכולך מתפרק בייאוש נצחי
לדעת להכיל אותם.
כנל, פשוט צריך לפעמים לווסת ולא לתת להכל להציף אותנו מידי כדי שלא לטבוע בהם.
לא להתמודד
לחיות לצד זה לא נגד זה
מבינה אותך ברמות, פשוט תלמדי את הרגשות שלך כי זה השפה שלך
אם משהו מפעיל אותך רגשית בצורה כזאת או אחרת שימי לב מה זה אומר ומה את מרגישה
לכתוב, תכתבי, הנייר סופג הכל.