9 תשובות
בקטנה
ביקשו להסביר?
שואל השאלה:
אם רק לסעיף אחד לא כתבתי הסבר כי לא ידעתי איך להסביר ומסתבר שכתבתי את התשובה הנכונה
אם רק לסעיף אחד לא כתבתי הסבר כי לא ידעתי איך להסביר ומסתבר שכתבתי את התשובה הנכונה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל נכון אין לי ממה להיות לחוצה? אם לא העתקתי אין לי סיבה.. נכון?
אבל נכון אין לי ממה להיות לחוצה? אם לא העתקתי אין לי סיבה.. נכון?
אנונימית
הכל בסדר !
למה להלחץ מדבר כזה קטן
למה להלחץ מדבר כזה קטן
משרד החינוך היקר יכולים לחפש
אם תקבלי חשד תגידי להם שאת רןצה חןזר
אם תקבלי חשד תגידי להם שאת רןצה חןזר
שמעי ספציפית בפיזיקה כולם עושים חירטוטים של הלייף אז תהיי רגועה
שמעי אני מחקתי תשובה אלף פעם וקישקשתי וגם חשבתי שאני אקבל בסוף לא קיבלתי
תחשבי טוב יהיה טוב
תחשבי טוב יהיה טוב
אנונימית
ובנוגע לשאלה שלך בוא ארגיע אותך כי את בטח שמעת שאם עושים תשובה בלי לנמק זה ישר חשד. וזה נכון לחלוטין אבל זה לא בדאלות שיש שתי אופציות -כן/לא אלא בשאלות כמו במתמטיקה שפיזית יוצא תשובה
באותו הנושא: