6 תשובות
אפשר ,
תלוי במסגרת ובמקום שאת נמצאת,
בתור מה את אומרת
כנל אני
אנונימי
אם יש לך את האופציה אז ברור אבל עדיף לקחת איזה חברה למקרה ו קורה משהו
תנסי לטייל בארץ יש מלא נחלים ומסלולים בצפון ובנגב
שואל השאלה:
תשמעו לא שיש לי את האופציה פשוט לא יודעת איפה למצוא את החופש הזה מבינים?
אנונימית
זה לא קיצוני, אולי לראות עולם זה קיצוני אם את ממש מתכוונת לצאת מהמדינה מעבר למטאפורה.
אבל עד שתסיימי בית ספר את יכולה ללכת למקומות לבד זה כיף
תמיד אפשר,
ללכת לבד אבל צודקת זה מסובך למצוא דבר כזה
אנונימי
התחברות ל