מה לעשות? לא דיברתי איתו כמה ימים עם מישהו שהתחלתי איתו קשר קצר
ומחר אני רואה אותו באיזה מפגש חברתי עכשיו אני לא יודעת אם הוא יפרש את זה בקטע של "אני לא רוצה יותר ולא מעוניינת" כי זה כבר שלושה ימים מאז יום חמישי אף אחד לא יצר קשר למרות שהוא יזם כמה פעמים בהתחלה אז כנראה עכשיו תורי וזה הוגן לגמרי וזה לא שאני מתביישת ליזום או פוחדת פשוט קשה לי להתמודד עם כל הרגשות שיש לי זה קצת מלחיץ אותי אז קפאתי לגמרי