3 תשובות
בתור אחד עם ניסיון בתחום הייתי ממליץ שתעשה מנוי לקלוד פשוט או אנטי גרביטי ותתחיל משם.
יש עשרות כלי vibe coding אבל הם הכי טובים כרגע
אני עובד איתם כבר תקופה ( עם finestructure ) מומלץ בחום! גם אני התחלתי בלי ניסיון בקוד, לא צריך לדעת בכלל קוד!! רק כותבים בעברית מה רוצים וזה מייצר את הכל לבד, יש להם גם מערכת סוכנים (agents) שאפשר לחבר לוואטסאפ ולהתכתב איתו ולהמשיך לבנות דרך הוואטסאפ ולקבל תזכורות ולעשות מלא דברים. ממליץ לעוף על זה!! להתחיל לאט ומהר מאוד אתה כבר תתמכר כי זה באמת קלי קלות והתוצרים שיוצאים בסוף מדהימים!
אני מתכנת מנוסה והתחלתי גם לעבוד עם https://www.finestructure.ai לפני כמה חודשים, וואו פשוט מטורף!!
אני ממש לא ממליץ לך להתחיל עם קלוד או אנטי גרביטי כי אם אין לך ניסיון זה עלול לסבך אותך מאוד. אם אתה מחפש להתחיל לעשות וובקודינג תתחיל עם finestructure , אני הצלחתי לבנות מערכות מאוד מורכבות (crm וכאלה אם זה אומר לך משהו) ויש לי היום 25 לקוחות שאני מנהל את המערכת שלהם שם והכל עובד אחלה. בהצלחה!!
התחברות ל