5 תשובות
נסי לראות סדרה כיאלו לי ממש עוזר מסיח את הדעת קצת
לא להכניס את המחשבות של כל היום למיטה בלילה
בלילה תתרכזי בעצמך
במטרות שלך
תדברי עם ה' תספרי לו מה מפריע לך ותבקשי שיעזור לך
בלילה תתרכזי בעצמך
במטרות שלך
תדברי עם ה' תספרי לו מה מפריע לך ותבקשי שיעזור לך
שואל השאלה:
^ אני לא מאמינה באלוהים אבל תודה
^ אני לא מאמינה באלוהים אבל תודה
אנונימית
תקשיבי אני מבינה אותך הייתה לי תקופה שפשוט כשישנתי לא רציתי לקום וכשקמתי לא רציתי ללכת לישון כי פשוט הייתי ממש עצובה. אני חושבת שתנסי לראות סדרה מצחיקה או משהו שפשוט יסיח את דעתך ואז כשדעתך מוסחת תפסיקי ותלכי לישון.
אנונימית
בנוסף אם יש לך את המסוגלות הזאת (כי אני יודעת שיש אנשים שפשוט לא מסוגלים להאמין באלוהים) אני חושבת שכדאי לך לנסות להאמין באלוהים או במשהו אחר אפילו. זה נותן לך טיפה תקווה ואישית אני מבינה למה את לא מאמינה כי תכלס זה לא ממש הגיוני אז לפעמים גם אני לא מאמינה אבל לי זה באמת עזר כי זה נותן תחושה של משמעות ושל שליטה (אולי את לא שולטת אבל כאילו שיש משמעות לדברים ושהם לא קורים סתם ושבסוף זה יסתדר) ולכן את יכולה לנסות לבחור להאמין במשהו. (דרך אגב זה לא בא ממקום של הדתה זה פשוט באמת עזר לי כי זה הרגיש לי שאם יש אלוהים אז אם עכשיו אני עוברת תקופה קשה בטוח תהיה לי תקופה טובה בהמשך ושאני לא עושה וקורים לי דברים סתם ואת אמרת שאת לא מאמינה באלוהים אז רציתי לתת לך נקודת מבט שהיא לווא דווקא להאמין כי זה בטוח 100% נכון)
אנונימית