12 תשובות
לא, גם אני משחקת township!!
{;
לא
אני משחק בראול סטארס בכיתה יב...
מעביר את הזמן
מממש ממש לא גם אני ככה ועוד יותר גם מחקתי רשתות חברתיות אז עוד יותר אני משחקת
גירל תעשי צה שבאלך
נופ
לא פאדיחה, תהני ואל תחשבי יותר מדי
להפך את איכותית אני בהלם שעוד נשארו ילדים שעדיין משחקים במשחקים האלה
בתכלס- אף אחד לא אכפת מהדברים האלו. מבחינתי זה אפילו עדיף להתמכר לדברים כמו טיקטוק.
יש משהו מבורך בזה שרשתות חברתיות משעמות אותך
שואל השאלה:
אתם ממש חמודים ומעלים את הביטחון, תודהה
פשוט כמה ילדים ירדו עליי על זה
ממש לא
כל לילה כדי להירדם אני משחקת רובלוקס הכל בסדר מבטיחה לל
שואל השאלה:
גם אני משחקתת
מה הבעיה בזה
אני משחקת את כל אלה וסיימתי יב
התחברות ל