52 תשובות
בחיים לא
לא.
אם הייתי יודעת על זה מראש אז כנראה שלא
לא
לא.
לא
כן הייתי עוזרת לו/לה להפסיק
לכל המינוסים היקרים, בתור אחת שהייתה במקום הזה כשיש מישהו שאוהב אותך ומכיל אותך וגם עבר את זה, אפשר ממש לעזור להם ביחד
אנשים שפוגעים בעצמם לא מפלצות אתם יודעים
לכל המינוסים היקרים, בתור אחת שהייתה במקום הזה כשיש מישהו שאוהב אותך ומכיל אותך וגם עבר את זה, אפשר ממש לעזור להם ביחד
אנשים שפוגעים בעצמם לא מפלצות אתם יודעים
תלויי עד כמה הוא מצולק נפשית והאם אצליח לגרום לו להפסיק...
פגע בעבר כן
פוגע נוכחית לא, יותר מדי מטגרר בשבילי
פוגע נוכחית לא, יותר מדי מטגרר בשבילי
לא, פעם עשיתי את זה וזה קשה, בסוף אין בעיה לצאת עם מישהי שקשה לה ומתמודדת עם דברים, אבל אתה גם לא יכול להיות הפסיכולוג/פסיכיאטר של בן אדם, מה גם שאני חושב שבן אדם שפוגע בעצמו לא בנוי לזוגיות, אז לא
בעבר כן נוכחי לא
כן, ועוזר להם להפסיק
אנונימי
כן
לא
אני לא יכול להכנס לקשר כשאני צריך לטפל בבנאדם, זה לא בריא.. עם מישהי מטופלת שעשתה את זה בעבר יש מצב שהייתי יוצא, כן.
תאמת שזה לא היה מרתיע אותי. רק חשוב לי הכנות, שתספר לי בדיוק מה עובר עליה.
וביחד נצליח להוציא אותה מזה.
הכרתי אנשים שהיו פוגעים בעצמם וברוך השם היום כבר לא.
אני מאמין שעם קצת עבודה עצמית כל אחד יכול להפסיק ולנצח את זה :)
וביחד נצליח להוציא אותה מזה.
הכרתי אנשים שהיו פוגעים בעצמם וברוך השם היום כבר לא.
אני מאמין שעם קצת עבודה עצמית כל אחד יכול להפסיק ולנצח את זה :)
מה אני צריכה כאב ראש
אם זה היה בעבר כן, אם הוא עדיין בתוך זה אז לא.
אנונימית
אם זאת מישהי שאני באמת אוהבת מעומק נשמתי אז כן, אם זה היה לי קשה ורואה שזה מכביד עליי נפשית יותר משאני עוזרת לה הייתי כנראה מפסיקה כי אני לא רוצה לא להיות שם בשבילה, בתור אחת שהייתה במקום שלה.
לא
לא
^6 אבל זה הקטע שאתה לא יכול להוציא אותה מזה.
הרצון צריך לבוא מהבן אדם ואם אתה תבוא וכביכול תחזיק אותה מה יקרה כשיהיה בניכם פיצוץ? שתכעס? כשזה יגמר? היא תישאר תלותית בך. ואתה תצטרך להמשיך להיות הפסיכולוג שלה.
הרצון צריך לבוא מהבן אדם ואם אתה תבוא וכביכול תחזיק אותה מה יקרה כשיהיה בניכם פיצוץ? שתכעס? כשזה יגמר? היא תישאר תלותית בך. ואתה תצטרך להמשיך להיות הפסיכולוג שלה.
אנונימית
^^
זו בדיוק הבעיה של הרבה ילדים באתר הם מחפשים להיות גיבורים ולהציל
אבל אי אפשר להציל בן אדם מדבר כזה הוא צריך להציל את עצמו
אתה לא יכול להיות המטפל אתה צריך להיות תומך בתהליך שלה שהיא צריכה להתמודד איתו
ולא להשליך אותו על הבן זוג שלה
זוגיות זה לא מטפל מטופלת
מי שצריך טיפול צריך ללכת לפסיכולוג
זו בדיוק הבעיה של הרבה ילדים באתר הם מחפשים להיות גיבורים ולהציל
אבל אי אפשר להציל בן אדם מדבר כזה הוא צריך להציל את עצמו
אתה לא יכול להיות המטפל אתה צריך להיות תומך בתהליך שלה שהיא צריכה להתמודד איתו
ולא להשליך אותו על הבן זוג שלה
זוגיות זה לא מטפל מטופלת
מי שצריך טיפול צריך ללכת לפסיכולוג
אנונימי
^היא יכולה להיות בפסיכולוגית והלעזר באנשים סביבה שאוהבים אותה
כל עוד זו לא תלות
זה לא סותר אחד את השני להפך
כל עוד זו לא תלות
זה לא סותר אחד את השני להפך
נכון לגמרי. ומי שלא לומד את זה מאחרים לומד את זה על בשרו
אנונימית
^^אני בת קודם כל.
ואני יודעת מה זה להיות במקום הזה משני הצדדים אבל לא במובן הזוגי אלא החברי.
אני מאמינה שאם אני אוהבת אותה מעמקי נשמתי ובאמת אשכרה אוהבת אותה ורואה איתה עתיד אני אעשה הכל למענה פיזית הכל,
ואני יודעת שאם אני אעזור לך זה יעשה לי הכי טוב בעולם וארגיש גאווה בה.
אני יודעת שאני לא פסיכולוגית של אף אחד,
הייתי במקום שלה והחברות הכי טובות שלי של כמה שנים לא היו שם למעני (סיפרתי על זה פעם אחת) לא חפרתי, לא כלום רק רציתי שיהיו שם, והן לא וזה שבר אותי.
אחרי שנה הכרתי חברה שיש לה גם התמודדות עם זה, בהתחלה חשבתי שזה יהיה לי קל, אבל זה הפך לי לקשה ברגע שהיא גרמה לי פעם אחת להרגיש אשמה, ושם אני לא אהיה.
אני אהיה באש ובמים כל עוד מתווכים לי את זה בצורה שאוכל לעזור ובצורה טובה, ושיהיה איזון בין הטוב והרע. כי כל הרע אני אתגבר איתה אבל אני לא רוצה שזה רק יהיה הקשר שלנו, כל עוד יהיה טוב מסביב ולא רק הנושא הזה ושיחות קשות זה הקשר שלנו אז אין בעיה.
אין בעיה שיחות קשות, אין בעיה שיחות קלילות, הכל זה איזון נשמה
ואני יודעת מה זה להיות במקום הזה משני הצדדים אבל לא במובן הזוגי אלא החברי.
אני מאמינה שאם אני אוהבת אותה מעמקי נשמתי ובאמת אשכרה אוהבת אותה ורואה איתה עתיד אני אעשה הכל למענה פיזית הכל,
ואני יודעת שאם אני אעזור לך זה יעשה לי הכי טוב בעולם וארגיש גאווה בה.
אני יודעת שאני לא פסיכולוגית של אף אחד,
הייתי במקום שלה והחברות הכי טובות שלי של כמה שנים לא היו שם למעני (סיפרתי על זה פעם אחת) לא חפרתי, לא כלום רק רציתי שיהיו שם, והן לא וזה שבר אותי.
אחרי שנה הכרתי חברה שיש לה גם התמודדות עם זה, בהתחלה חשבתי שזה יהיה לי קל, אבל זה הפך לי לקשה ברגע שהיא גרמה לי פעם אחת להרגיש אשמה, ושם אני לא אהיה.
אני אהיה באש ובמים כל עוד מתווכים לי את זה בצורה שאוכל לעזור ובצורה טובה, ושיהיה איזון בין הטוב והרע. כי כל הרע אני אתגבר איתה אבל אני לא רוצה שזה רק יהיה הקשר שלנו, כל עוד יהיה טוב מסביב ולא רק הנושא הזה ושיחות קשות זה הקשר שלנו אז אין בעיה.
אין בעיה שיחות קשות, אין בעיה שיחות קלילות, הכל זה איזון נשמה
מילה במילה^
^^^^סביבה שאוהבת תמליץ פסיכולוג. בן אדם לא יכול לשאת כאב של אחרים. לא לזה נועדנו.
אנונימית
^8 (אנונימית)
אולי זה ישמע קצת מתנשא
אבל ישלי אמונה מאוד חזקה בעצמי ובבורא עולם.
אני מאמין שלא משנה מי, אם יהיה תקופה של כמה שבועות שנדבר על זה *ושבאמת נרצה* שהיא תנצח את זה. אז היא בטוח תנצח את זה.
אני מסכים איתך לגמרי שזה הכרחי שהיא קודם תרצה לצאת מזה.
לכן אמרתי רק כשבאמת יש רצון ולא סתם.
לגבי התלותיות, אני מסכים חלקית.
אפשר לעזור לאדם לצמוח בדרך של תמיכה ואז זה נהפך לתלוי
ואפשר לעזור לבנאדם לצמוח בדרך של עבודה עצמית.
אם אנחנו מצליחים להגיע לעבודה עצמית שהיא חזקה עם עצמה ונלחמת על זה.
(ביחד עם אמונה בבורא עולם שיתן לה את הכוחות)
בסופו של דבר היא תצליח לנצח את זה בעזרת השם.
אני אומר את זה כי אני יודע מנסיון. ואני לא מדבר רק על זגויות
אני מדבר אפילו על חברות של 2 חברים...
אז גם בנוגע לשאלה, אם אני יודע שהיא באמת רוצה לצאת מזה מוכנה לעשות עבודה עצמית לזה. אז זה לא היה מרתיע אותי והייתי לוקח את תפקיד המעודד :)
אולי זה ישמע קצת מתנשא
אבל ישלי אמונה מאוד חזקה בעצמי ובבורא עולם.
אני מאמין שלא משנה מי, אם יהיה תקופה של כמה שבועות שנדבר על זה *ושבאמת נרצה* שהיא תנצח את זה. אז היא בטוח תנצח את זה.
אני מסכים איתך לגמרי שזה הכרחי שהיא קודם תרצה לצאת מזה.
לכן אמרתי רק כשבאמת יש רצון ולא סתם.
לגבי התלותיות, אני מסכים חלקית.
אפשר לעזור לאדם לצמוח בדרך של תמיכה ואז זה נהפך לתלוי
ואפשר לעזור לבנאדם לצמוח בדרך של עבודה עצמית.
אם אנחנו מצליחים להגיע לעבודה עצמית שהיא חזקה עם עצמה ונלחמת על זה.
(ביחד עם אמונה בבורא עולם שיתן לה את הכוחות)
בסופו של דבר היא תצליח לנצח את זה בעזרת השם.
אני אומר את זה כי אני יודע מנסיון. ואני לא מדבר רק על זגויות
אני מדבר אפילו על חברות של 2 חברים...
אז גם בנוגע לשאלה, אם אני יודע שהיא באמת רוצה לצאת מזה מוכנה לעשות עבודה עצמית לזה. אז זה לא היה מרתיע אותי והייתי לוקח את תפקיד המעודד :)
^^❤
teamjess
שבן אדם במצב כזה קל מאוד לפתח תלות בבן אדם
במיוחד שמדובר פה בפגיעה עצמית
אתה לא יכול לחיות בפחד כל יום שהבת זוג שלך תחליט יום בהיר אחד לעשות לעצמה דברים
אתה לא צריך להתמודד עם דבר כזה נפשית
מה שמשליך את הדבר הזה עליו
מי שלא יכול כרגע להיות מאוזן עם עצמו לא יכול לצפות להכנס לזוגיות
ושמישהו יהיה שם בשבילו הוא צריך קודם כל לטפל בעצמו ולהיות מאוזן
שבן אדם במצב כזה קל מאוד לפתח תלות בבן אדם
במיוחד שמדובר פה בפגיעה עצמית
אתה לא יכול לחיות בפחד כל יום שהבת זוג שלך תחליט יום בהיר אחד לעשות לעצמה דברים
אתה לא צריך להתמודד עם דבר כזה נפשית
מה שמשליך את הדבר הזה עליו
מי שלא יכול כרגע להיות מאוזן עם עצמו לא יכול לצפות להכנס לזוגיות
ושמישהו יהיה שם בשבילו הוא צריך קודם כל לטפל בעצמו ולהיות מאוזן
אנונימי
^^^^זה לא נקרא לשאת זה נקרא לעזור ולתמוך
לא הבנתי אם מישהו בסביבה של כואב מסיבה כזו או אחרת את לא תתמכי בו? פשוט תגידי לו לך לפסיכולוג וזהו?
לא הבנתי אם מישהו בסביבה של כואב מסיבה כזו או אחרת את לא תתמכי בו? פשוט תגידי לו לך לפסיכולוג וזהו?
^^^אז לשם מה נועדנו? אם יש בי את היכולת לעזור לאנשים שאני אוהבת ולתמוך בהם אז למה כן?
סליחה אבל הקשר שלי עם אנשים זה לא רק שיחות קלילות או כבדות זה גם וגם, לשם זה כן נועדנו, להבין אחד את השני, להיות בן אדם
סליחה אבל הקשר שלי עם אנשים זה לא רק שיחות קלילות או כבדות זה גם וגם, לשם זה כן נועדנו, להבין אחד את השני, להיות בן אדם
^^ אני אתמוך בו ללכת לפסיכולוג
אנונימית
teamjess
את משווה בין בעיה רפואית נפשית
לבין מישהו שעצוב ההשוואה שלך לא נכונה בכלל
את משווה בין בעיה רפואית נפשית
לבין מישהו שעצוב ההשוואה שלך לא נכונה בכלל
^^^ התכוונתי שלא נועדנו רק ללהיות "הפסיכולוגים"
אנונימית
אנונימי אתה צודק אבל ברגע שאתה באמת אוהב מישהו אתה לא תעזוב אותו אם הוא פוגע בעצמו
להפך
כל מי שאומר אחרת לא באמת אהב לדעתי
הדבר היחיד שאני מסכימה להגיד זה לא להיכנס לקשר כזה מלכתחילה אם אתה יודע שהוא פוגע בעצמו וזה גם יש אנשים עם ניסיון שירצו דווקא לעזור
אבל אם אתה כבר אוהב את הבן אדם, אני אישית בחיים לא אעזוב מישהו שאני אוהבת בגלל דבר כזה
להפך
כל מי שאומר אחרת לא באמת אהב לדעתי
הדבר היחיד שאני מסכימה להגיד זה לא להיכנס לקשר כזה מלכתחילה אם אתה יודע שהוא פוגע בעצמו וזה גם יש אנשים עם ניסיון שירצו דווקא לעזור
אבל אם אתה כבר אוהב את הבן אדם, אני אישית בחיים לא אעזוב מישהו שאני אוהבת בגלל דבר כזה
שצ במקרה מישהו שפוגע בעצמו הוא גם עצוב זה קטע כזה
teamjess
לא יודע למה זה עשה לי אנונימי כל הזמן
עם כל כמה שאתה אוהב בן אדם אתה בסוף צריך לשים את עצמך במקום הראשון
הבריאות הנפשית שלך יותר חשובה אני מצטער אבל זו האמת
אני לא צריך לשים את הנפש שלי במצב כזה או להביא את הנפש שלי לאותו מקום שהיא נמצאת בו כדי לעשות משהו שהוא לא אפשרי
כמו להוציא אותה מזה
כי אני לא פסיכולוג או פסיכיאטר ואין לי את הכלים מוסמכים לעשות אתזנ
ואם אני רואה שהדבר כזה מזיק לי נפשית ובכללי אני חושב שאוטומטית שדבר כזה קורה שהבת זוג שלך עושה אתזה זה מזיק לך נפשית ואתה צריך ללכת משם
והיא צריכה ללכת לטיפול עם כל כמה שזה כואב כי אי אפשר להשליך דבר כזה על בן אדם אחר
בן אדם שפוגע בעצמו בצורה קיצנות לא יכול להיות בזוגיות כי הוא לא פנוי ריגשית לזה ואי אפשר לבסס זוגיות על רחמים ועל יחס של מטפל מטופל
לא יודע למה זה עשה לי אנונימי כל הזמן
עם כל כמה שאתה אוהב בן אדם אתה בסוף צריך לשים את עצמך במקום הראשון
הבריאות הנפשית שלך יותר חשובה אני מצטער אבל זו האמת
אני לא צריך לשים את הנפש שלי במצב כזה או להביא את הנפש שלי לאותו מקום שהיא נמצאת בו כדי לעשות משהו שהוא לא אפשרי
כמו להוציא אותה מזה
כי אני לא פסיכולוג או פסיכיאטר ואין לי את הכלים מוסמכים לעשות אתזנ
ואם אני רואה שהדבר כזה מזיק לי נפשית ובכללי אני חושב שאוטומטית שדבר כזה קורה שהבת זוג שלך עושה אתזה זה מזיק לך נפשית ואתה צריך ללכת משם
והיא צריכה ללכת לטיפול עם כל כמה שזה כואב כי אי אפשר להשליך דבר כזה על בן אדם אחר
בן אדם שפוגע בעצמו בצורה קיצנות לא יכול להיות בזוגיות כי הוא לא פנוי ריגשית לזה ואי אפשר לבסס זוגיות על רחמים ועל יחס של מטפל מטופל
teamjess
יש הבדל עצום בין מישהו שהוא פשוט עצוב או מתוסכל מסיבה מסויימת
לבן אדם שממש פוגע בעצמו וחותך ורידים וכו
הבן אדם הראשון רק צריך כתף תומכת לבכות בה ולשחרר
הבן אדם השני צריך לטפל בעצמו אצל איש מקצוע
יש הבדל עצום בין מישהו שהוא פשוט עצוב או מתוסכל מסיבה מסויימת
לבן אדם שממש פוגע בעצמו וחותך ורידים וכו
הבן אדם הראשון רק צריך כתף תומכת לבכות בה ולשחרר
הבן אדם השני צריך לטפל בעצמו אצל איש מקצוע
שצ
אף אחד לא ביקש *ממך* אישית לעשות את זה.
אם אתה יודע שזה יפגע לך בבריאות הנפשית זה בסדר גמור, תשים את עצמך במקום הראשון.
אבל יש אנשים שעברו את זה בעצמם, ורוצים ממש לעזור לאחרים.
לעזור לא אומר לקחת את כל הכאב שלהם כל הזמן ושיהיו תלויים בך.
זה אומר להקשיב, לחבק, לתמוך.
כשאתה באמת אוהב מישהו, כמו שמישהי אמרה פה- אתה איתו באש ובמים.
כשאוהבים מישהו נשארים איתם גם בהכי נמוך.
אם אתה מרגיש שזה גדול עליך זה לגמרי לגיטימי, אבל לא על כולם זה משפיע ככה.
יש אנשים שכלכך אוהבים שהם מוכנים למות בשביל הבן זוג שלהם, אז בטח לתמוך בהם כשהם במצב כזה רגיש.
שוב, זה לא אומר שכל אחד חייב או מסוגל, פשוט אני ועוד כאלה פה העדנו על עצמנו שאנחנו מסוגלים ואף רוצים לעזור.
וכן אפשרי לעזור להם לצאת מזה.
אף אחד לא ביקש *ממך* אישית לעשות את זה.
אם אתה יודע שזה יפגע לך בבריאות הנפשית זה בסדר גמור, תשים את עצמך במקום הראשון.
אבל יש אנשים שעברו את זה בעצמם, ורוצים ממש לעזור לאחרים.
לעזור לא אומר לקחת את כל הכאב שלהם כל הזמן ושיהיו תלויים בך.
זה אומר להקשיב, לחבק, לתמוך.
כשאתה באמת אוהב מישהו, כמו שמישהי אמרה פה- אתה איתו באש ובמים.
כשאוהבים מישהו נשארים איתם גם בהכי נמוך.
אם אתה מרגיש שזה גדול עליך זה לגמרי לגיטימי, אבל לא על כולם זה משפיע ככה.
יש אנשים שכלכך אוהבים שהם מוכנים למות בשביל הבן זוג שלהם, אז בטח לתמוך בהם כשהם במצב כזה רגיש.
שוב, זה לא אומר שכל אחד חייב או מסוגל, פשוט אני ועוד כאלה פה העדנו על עצמנו שאנחנו מסוגלים ואף רוצים לעזור.
וכן אפשרי לעזור להם לצאת מזה.
מסכימה ומחזקת
^^בול
teamjess
שמעי אני יכול להבין את הרצון לעזור ולהיות שם בשביל בן אדם
אבל אם היא לא ירצה לעזור לעצמו אי אפשר לעזור לו
אני אישית מבין את הכוונה שלכם לא הייתה לי בת זוג שחתכה ורידים או דברים כאלה
אבל הייתה לי בת זוג עם הפרעות אכילה שכן תמכתי ועזרתי אבל רק כי היא ניסתה לעזור לעצמה אבל עדיין זה גומר לך את הסוללה הנפשית אם תרצה ואם לא תרצה
ועם כמה שאתה רוצה לעזור ושזה יהיה רק לתמוך זה מהר מאוד הופך להיות תלותי וחשש שכל בוקר היא יכולה לפגוע בעצמה ואתה צריך ללכת על ביצים כדי שדברים לא יקרו
תתארי לעצמך סיטואציה שבה אתה רב עם הבן זוג שלך על נושא כלשהו והוא מאיים או פוגע בעצמו
וזה הופך להיות כמו נשק עלייך ודברים כאלה קורים
בגלל זה תמיד צריך לשים את עצמך במקום הראשון בכל מערכת יחסים
ובכללי אני חושב שאדם כזה שנמצא באמצע הבעיה לא יכול להיות פנוי ריגשית לזוגיות כי זה צריך להיות הדדי ולא רק צד אחד תומך בשני ואדם כזה לא יכול להיות פנוי ריגשית להכיל עוד בן אדם
שמעי אני יכול להבין את הרצון לעזור ולהיות שם בשביל בן אדם
אבל אם היא לא ירצה לעזור לעצמו אי אפשר לעזור לו
אני אישית מבין את הכוונה שלכם לא הייתה לי בת זוג שחתכה ורידים או דברים כאלה
אבל הייתה לי בת זוג עם הפרעות אכילה שכן תמכתי ועזרתי אבל רק כי היא ניסתה לעזור לעצמה אבל עדיין זה גומר לך את הסוללה הנפשית אם תרצה ואם לא תרצה
ועם כמה שאתה רוצה לעזור ושזה יהיה רק לתמוך זה מהר מאוד הופך להיות תלותי וחשש שכל בוקר היא יכולה לפגוע בעצמה ואתה צריך ללכת על ביצים כדי שדברים לא יקרו
תתארי לעצמך סיטואציה שבה אתה רב עם הבן זוג שלך על נושא כלשהו והוא מאיים או פוגע בעצמו
וזה הופך להיות כמו נשק עלייך ודברים כאלה קורים
בגלל זה תמיד צריך לשים את עצמך במקום הראשון בכל מערכת יחסים
ובכללי אני חושב שאדם כזה שנמצא באמצע הבעיה לא יכול להיות פנוי ריגשית לזוגיות כי זה צריך להיות הדדי ולא רק צד אחד תומך בשני ואדם כזה לא יכול להיות פנוי ריגשית להכיל עוד בן אדם
שמעי אני גם נורא חושב על זה בצורה פרקטית וריאליסטית לחיים האמיתיים והבוגרים יותר
כי בסופו של דבר שאתה צעיר מאוד קל לעזור לבן אדם זוג שלך כי אין לך בהכרח יותר מידי דברים להתעסק בהם בעצמך
אבל שאתה כבר יותר גדול ובוגר יש לך עוד כלכך הרבה דברים על הראש
שלהיות במצב שאתה צריך לעזור לטפל נפשית בבן הזוג שלך הוא כמעט ולא אפשרי
כי המטרה בסופו של דבר של שניכם בזוגיות הוא לבנות חיים ביחד
ושצד אחד לא פנוי ריגשית בצורה כזאת ולא מאוזן הוא לא יכול להתחיל שלב כזה בחיים
של לעבוד לפרנס מיסים משפחה
אבל כמובן זו דעתי כל אחד והדרך שלו לא אומר שאת טועה אני פשוט חושב בצורה יותר ריאליסטית והלוואי שהיה אפשר פשוט להוציא אנשים מסיטואציה כזאת רק עם אהבה אבל לפעמים זה לא אפשרי
כי בסופו של דבר שאתה צעיר מאוד קל לעזור לבן אדם זוג שלך כי אין לך בהכרח יותר מידי דברים להתעסק בהם בעצמך
אבל שאתה כבר יותר גדול ובוגר יש לך עוד כלכך הרבה דברים על הראש
שלהיות במצב שאתה צריך לעזור לטפל נפשית בבן הזוג שלך הוא כמעט ולא אפשרי
כי המטרה בסופו של דבר של שניכם בזוגיות הוא לבנות חיים ביחד
ושצד אחד לא פנוי ריגשית בצורה כזאת ולא מאוזן הוא לא יכול להתחיל שלב כזה בחיים
של לעבוד לפרנס מיסים משפחה
אבל כמובן זו דעתי כל אחד והדרך שלו לא אומר שאת טועה אני פשוט חושב בצורה יותר ריאליסטית והלוואי שהיה אפשר פשוט להוציא אנשים מסיטואציה כזאת רק עם אהבה אבל לפעמים זה לא אפשרי
שצ
אני לגמרי מבינה ומסכימה עם רוב הדברים.
אבל תחשוב שאם מלכתחילה לא ידעת על מה שהיא עושה והכל היה רגיל, כנראה שהיא כן התנהגה בצורה שפנויה ריגשית לזוגיות. כלומר זה לא משפיע על החיים שלה עד כדי כך ביום יום.
זה שעכשיו היא סיפרה לך על זה או גילת על זה, לא משנה אותה, לפחות לא לרעה (בעיניי).
אלא להפך עכשיו אתה יכול לעזור לה כי אתה אוהב אותה (שוב, לא כולם יכולים, זה בסדר אם עליך זה מכביד. אבל יש כאלה ש*כן* יכולים במיוחד אם הם היו שם בעצמם).
ולא כל מי שפוגע בעצמו מנפנף בזה כאיום או בכלל יש אפשרות שהמעשה הזה לא מושפע ממך, הוא בא ממקום שונה לגמרי.
בסוף אם אתה מרגיש שאתה הולך על ביצים ושזה משפיע עליך כפי שגם אמרתי מקודם, לא על חשבונך.
אבל אם אתה מסוגל? למה לא?
לעזור בפגיעה עצמית לא אומר לקחת את כל החיים שלה עליה. עובדה- יש לה הורים, חברים אנשים שאוהבים אותה והם בעצמם לא לוקחים את כל הנטל עליהם (אני מקווה), אבל מה שכן עושים זה פשוט להקשיב ולדבר על זה, כמו כל קושי אחר. אתה לא חייב לדעת בדיוק את הדבר המושלם להגיד, רק להיות שם בשבילה, כמו בכל תחום אחר.
זה לא אומר שתפתור לה את כל הבעיות וישר תיווצר תלות.
אני כמובן מדברת על סיטואציה שבת הזוג מודעת לכך שזה לא בריא ולא טוב, ורוצה לעזור לעצמה.
אני לגמרי מבינה ומסכימה עם רוב הדברים.
אבל תחשוב שאם מלכתחילה לא ידעת על מה שהיא עושה והכל היה רגיל, כנראה שהיא כן התנהגה בצורה שפנויה ריגשית לזוגיות. כלומר זה לא משפיע על החיים שלה עד כדי כך ביום יום.
זה שעכשיו היא סיפרה לך על זה או גילת על זה, לא משנה אותה, לפחות לא לרעה (בעיניי).
אלא להפך עכשיו אתה יכול לעזור לה כי אתה אוהב אותה (שוב, לא כולם יכולים, זה בסדר אם עליך זה מכביד. אבל יש כאלה ש*כן* יכולים במיוחד אם הם היו שם בעצמם).
ולא כל מי שפוגע בעצמו מנפנף בזה כאיום או בכלל יש אפשרות שהמעשה הזה לא מושפע ממך, הוא בא ממקום שונה לגמרי.
בסוף אם אתה מרגיש שאתה הולך על ביצים ושזה משפיע עליך כפי שגם אמרתי מקודם, לא על חשבונך.
אבל אם אתה מסוגל? למה לא?
לעזור בפגיעה עצמית לא אומר לקחת את כל החיים שלה עליה. עובדה- יש לה הורים, חברים אנשים שאוהבים אותה והם בעצמם לא לוקחים את כל הנטל עליהם (אני מקווה), אבל מה שכן עושים זה פשוט להקשיב ולדבר על זה, כמו כל קושי אחר. אתה לא חייב לדעת בדיוק את הדבר המושלם להגיד, רק להיות שם בשבילה, כמו בכל תחום אחר.
זה לא אומר שתפתור לה את כל הבעיות וישר תיווצר תלות.
אני כמובן מדברת על סיטואציה שבת הזוג מודעת לכך שזה לא בריא ולא טוב, ורוצה לעזור לעצמה.
זה לא רק עם אהבה
היא צריכה להיות בטיפול. הבן זוג תומך.
אני שומעת שאתה מדבר בצורה מאוד ריאליסטית אני פשוט חושבת שכשאתה כבר בתוך הסיטואציה אתה לא רואה את זה כזה פשוט.
כשאתה אוהב מישהי זה לא כזה פשוט לעזוב נטו כי היא פוגעת בעצמה.
אני מבינה את החישוב של משפחה ופרנסה ולא דיברתי על שלבים כאלה של הקמת משפחה, שזה שונה כי אתה רוצה מישהי יציבה.
היא צריכה להיות בטיפול. הבן זוג תומך.
אני שומעת שאתה מדבר בצורה מאוד ריאליסטית אני פשוט חושבת שכשאתה כבר בתוך הסיטואציה אתה לא רואה את זה כזה פשוט.
כשאתה אוהב מישהי זה לא כזה פשוט לעזוב נטו כי היא פוגעת בעצמה.
אני מבינה את החישוב של משפחה ופרנסה ולא דיברתי על שלבים כאלה של הקמת משפחה, שזה שונה כי אתה רוצה מישהי יציבה.
לפעמים מי שנכנסת איתה לזוגיות זה לא בהכרח מי שהוא יהיה בהמשך לפחות ככה זה רוב או לא כל האנשים
כי תמיד בהתחלה אתה מראה רק את הצדדים הטובים והשפויים שלך
ולאט לאט נופלות המסכות
ובמיוחד שרגש מעורב הדעת מתבלבלת
מה שברור לך עם אנשים אחרים לפעמים לא ברור לך שיש רגש מעורב
כי רגש מבלבל אותך וגורם לך לעשות דברים שלפעמים אתה לא מסכים אותך אבל רגש משחק לך במוח
ואני מסכים איתך אם בחורה היא יציבה והיא מטופלת וכל מה שהיא בעיקרון צריכה מבן הזוג שלה זה תמיכה וחיבוק אז אני לגמרי למבין את זה אני בעצמי פוסט טראומתי וגם נמצא על הספקטרום הנפשי אבל יציב מאוזן ומטופל
כל עוד כמו שמאמרת הבן אדם מטפל בעצמו קודם וזה באמת לא מושלך כל אדם אחר וזה רק תמיכה כמו בכל נושא בחיים זה בסדר כל עוד זה באמת לא חוצה את הגבול
ואני חושב שבסופו של דבר כולנו מחפשים מישהו יציב בחיים
כי תמיד בהתחלה אתה מראה רק את הצדדים הטובים והשפויים שלך
ולאט לאט נופלות המסכות
ובמיוחד שרגש מעורב הדעת מתבלבלת
מה שברור לך עם אנשים אחרים לפעמים לא ברור לך שיש רגש מעורב
כי רגש מבלבל אותך וגורם לך לעשות דברים שלפעמים אתה לא מסכים אותך אבל רגש משחק לך במוח
ואני מסכים איתך אם בחורה היא יציבה והיא מטופלת וכל מה שהיא בעיקרון צריכה מבן הזוג שלה זה תמיכה וחיבוק אז אני לגמרי למבין את זה אני בעצמי פוסט טראומתי וגם נמצא על הספקטרום הנפשי אבל יציב מאוזן ומטופל
כל עוד כמו שמאמרת הבן אדם מטפל בעצמו קודם וזה באמת לא מושלך כל אדם אחר וזה רק תמיכה כמו בכל נושא בחיים זה בסדר כל עוד זה באמת לא חוצה את הגבול
ואני חושב שבסופו של דבר כולנו מחפשים מישהו יציב בחיים
יצאתי ולא ממליץ
זה קשוח וצריך להיות כולך במערכת יחסים הזאת וזה יותר אובססיביות
זה קשוח וצריך להיות כולך במערכת יחסים הזאת וזה יותר אובססיביות