12 תשובות
אתה יכול אבל לא בשעה הזו כמובן
כן
אם לא תנסה איך תדע
אם לא תנסה איך תדע
תשלח
תנסה
אפשר אבל אם כבר תשלח לה בבוקר בןקר טוב או משהו
שואל השאלה:
^^^^^כל הקטע זה שאני משועמם ואני רוצה לדבר איתה עכשיו
^^^^^כל הקטע זה שאני משועמם ואני רוצה לדבר איתה עכשיו
אנונימי
תשלח אין לך מה להפסיד
אם לא תשלם איך תיקח
אנונימי
למה לא
אם אתה רוצה לדבר איתה עכשיו כי אתה משועמם וזו הסיבה בכלל לא הייתי שולחת לה הודעה עכשיו
אז תתחיל שיחה עכשיו
תנסה
מקסימום תכבוש ;)
מקסימום תכבוש ;)
באותו הנושא: