11 תשובות
קצת נראה מוזר
עדיף כבר להחליף בעקב זהב או שחור
זה לא נורא פשוט עדיף שיהיה אחיד
זה לא יפה בכלל
לא זה סבבה זה יפה יותר ישימו לב לזהב מאשר לכסף.
אנונימית
אני תמיד מעדיפה שהכל יהיה אותו דבר
כל התכישיטים שלי כסופים וככה גם נגיד אם אני שמה תיק מסויים אז הרצועה אצלי חייבת להיות כסופה
אבל פעם אהבתי לשים נגיד ביד אחת טבעות כסף ויד שניה זהב
אבל עם הזמן זה לא הסתדר לי חחח
תלוי פשוט במה את אוהבת
לא ישימו לב לזה לדעתי
אמרת שרוב הנעלים מכוסות אז סבבה
שואל השאלה:
אוף גם לדעתי עדיף אחיד אבל יש לי נעליים כסופות יפות ונעליים זהובות זה תמיד מכוער כזה ואין לי תיק עם רצועה כסופה
אנונימית
אז שימי נעלים צבע נטרלי
לא חייב דווקא כסוף או זהב
שואל השאלה:
אולי אני אבדוק אם לסבתא שלי יש תיק כסוף או עם רצועה כסופה יפים
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי, אני לא ממש הולכת למקומות שמצריכים נעליים כאלה
אנונימית
התחברות ל