6 תשובות
את תהיי בסדר.
את תהיי בסדר גמור
זה בסדר
שואל השאלה:
אני לא אזיע את חיי?
אני לא אזיע את חיי?
אנונימית
לא כזה הפרש שימי גינס
תלכי עם הגינס לדעתי. אני עם גינס כל העונות וזה ממש סבבה לי
באותו הנושא: