6 תשובות
את תהיי בסדר.
{;
את תהיי בסדר גמור
זה בסדר
שואל השאלה:
אני לא אזיע את חיי?
אנונימית
לא כזה הפרש שימי גינס
תלכי עם הגינס לדעתי. אני עם גינס כל העונות וזה ממש סבבה לי
התחברות ל