20 תשובות
שואל השאלה:
אז ביקשתי ממנו את המספר של המורה והסברתי לה את הסיטואציה שלי. סיכמתי איתה שנעשה שיעור ניסיון לראות איך העיר מרגישה לי וישר אמרתי לה שאני עובר אליה. דיברתי עם המורה שלי בטלפון כי אני מעריך אותו ורציתי להיפרד ממנו יפה והוא תמך בי ואמר שהוא חושב שזו החלטה טובה. חיכינו שהאגרה תסתיים כי ביקשתי ממנו להפסיק לדחות בשביל שאני אוכל לעבור אליה במערכת. איך שעבר התאריך טסט שהוזן לי והאגרה פשוט עברה אז עברתי אליה פורמלית היא אמרה לי לשלם אגרה למרות שלא הרגשתי מוכן. התאוריה שלי הייתה אמורה להסתיים בראשון ביולי הזה אז הייתי בלחץ על לעבור לפני. עשיתי טסט אחד ולא עברתי (זה היה בשיא של המלחמה עם הטילים באיזה חודש מרץ) עשיתי עוד אחד שהלך לי יותר גרוע ולא עברתי
ואז עשיתי את הטסט האחרון שלי באמצע יוני הזה שזו הייתה ההזדמנות האחרונה בהחלט לפני שנגמרת לי התאוריה. לפני הטסט פחדתי והרגשתי שאני לא עובר וכבר חשבתי להוריד את האפקליציה של התאוריה. אוקיי הטסט התחיל והייתי ראשון כמו שרציתי, היה מסלול נדיר
והיו לי טעויות קטנות ולא קריטיות של לחץ והטסטר כפרה עליו הרגיע אותי והרגשתי שהגישה שלו עזרה לי לעבור והוא התעסק בעיקר ולא בטפל. הרגשתי שיש לי סיכוי לעבור אבל לא התלהבתי כי אמרתי כן הייו לי טעויות קטנות והיו לו הערות ואחרי 3 שעות אני מקבל הודעה שעברתי !!! המורה שלי התקשרה אלי ואמרה לי כל הכבוד ושלא היה לה ספק שאני אעבוד ושאני צריך להיות יותר אופטימי ולהאמין בעצמי
אה ושכחתי לציין שהטסט השני שהיה אמור להיות (מזמן מזמן כן) לא הגעתי אליו כי חשבתי שהוא יום למחרת וסתם שילמתי אגרה חחח
ובטסט העשירי שלי שהיה לי רב בוחן אני כמעט נרדמתי בטסט כי הייתי עייף וגם זה כבר הפך לשגרה ואז אני פתאום אמרתי לעצמי אתה בטסט מה אתה נרדם תשים לב לסיטואציה תתעורר על החיים שלך.
וכן בגלל שיכלתי לעבור בתשיעי ועברו ממנו שנתיים וחצי אז אשכרה יכלתי לעבור טסט לפני שנתיים וחצי והרבה חוויות ותסכולים אישיים וזמן שאני נוהג ובלי מלווה ומתמקצע בנהיגה היו נכנסים לי
אנונימי
וואו מטורף כל הכבוד !! אני בשיעור 100 ומשהו אשמח לטיפים !!
סליחה אבל ממש עודדת אותי אני עם מורה חרא שרק מושך אותי שקטנים ממני כבר עוברים וזה אחד הדברים המסתכלים שאני עוברת
אנונימית
שואל השאלה:
^^לעבור לעיר בפריפריה בלי הרבה נתיבים, רחובות צפופים, השתלבויות קשות שאפילו גם אם לא משלווים כביש מהיר הכל עובר לך בסבבה
אנונימי
וואו.
חתיכת תהליך עברת
כל הכבוד ומזל טוב :)
שואל השאלה:
^^^אני שמח לשמוע. אם את מרגישה שאת עם מורה חרא ואת לא עוברת 4 טסטים הייתי עוזב אותו עם כל הקושי והפחד לקחת עמדה ולעזוב וזו הייתה הטעות שלי שהייתי עם המורה הראשון שלי כמעט שנתיים ! ועוד טסט ועוד טסט נכשלתי והוא לא עשה שום דבר אחר, לא לקח לשיחה, לא ניסה להבין את הטעויות שלי. אני זוכר שפעם אחת שאלתי אותו שאולי לעבור לעיר יותר קלה והוא אמר ככה תעבור והיה לי מוזר שעד כדי כך לא אכפת לו
גם עכשיו במחשבה לאחור זה שהייתי יכול לעשות איתו שיעור בחודש נשמע לי הזוי ובתכלס תוך 3-4 חודשים גג אמורים להגיע למספר שיעורים שצריך בשביל לגשת לטסט
אנונימי
ואוו איזה אלוף!! כל הכבוד שלא וויתרת
זה נשמע ממש מסע שלם של נהיגה
לנצח זה יהיה בסל החוויות שלך לחיים ואני מקווה שזה יעלה לך את הבטחון שלך בעצמך שהנה, אתה יכול להשיג כל מה שאתה רוצה כי אתה לא מוותר ויודע מה טוב לך
(ידעת להחליף מורה כשהוא לא התאים לך)
זהו לא יודעת אני גאה בך ואני בטוחה שגם המשפחה שלך מאוד גאים (:
תהיה גאה בעצמך
^^תשמע אני התחלתי חודש וחצי אחרי שיכלתי (שאצלי באזור זה מאוחר) בסביבות פברואר כבר הגעתי למינימום לא הייתי כלכך מוכנה אבל מאותו הרגע ועד אחרי המלחמה היה לי שיעור פעם בחודש והיה לי קשה להתקדם ככה היה לי טסט פנימי שבוטל ואז טסט ראשון בסוף מאי ועד עכשיו הוא אפילן לא הגיש אותי כי הוא חרא ויש לו מליון תלמידים אבל התאריך המשוער שלי הוא אמצע יולי
פוט כלכך מתסכל אותי שקטנים ממני כבר בלי מלווה באמת שיכלתי לסיים את זה כלכך הרבה קודם וזה מתסכל ברמות שקשה לי להסביר. במיוחד שזה לא כמות טסטים שזה תלוי בי זה הכל בו הלוואי שהיו לי כלכך הרבה הזדמנויות כל פעם אני אומרת טוב אני אל אעזוב אותו עוד קצת ואז אוכלת את עצמי שלא עשיתי את זה לפני
אנונימית
שתדע חמישים אחוז מהצלחה בטסט זה מזל,
לפי מה שתיארת היה לך מורה גרוע שזה גם פקטור ממש גדול
אני מאמינה שהתהליך היה מייגע ומתיש ולכן ככ נמרחת עם זה גם מבחינת הגיוס שמרח לך את זה וגם המורה הגרוע
הגיוני שהביטחון ירד אבל בינתיים אני ממליצה לך לנהוג כמה שיותר שתשיג כמה שיותר ניסיון! ניסיון זה הכי חשוב
בנהיגה אין דבר כזה אנשים שטבעית טובים יותר בנהיגה זה הכל ביטחון עצמי והתמקצעות!!!
שואל השאלה:
^^אשמח שתעשי לי סדר
איזה חודש התחלת ללמוד ? עשית כבר טסט פנימי ? כמה חודשים את כבר קובעת איתו פעם בחודש ?
אנונימי
שואל השאלה:
^^תראי, מתוך כל ה12 טסטים שעשיתי איתו היו רק שני טסטים שאחד מהנבחנים עבר וב10 האחרים היו איתי כאלה שעשיתי עם אחת מהם לדעתי 3 פעמים טסט שהיא לא עברה באף אחד מהם וגם אני ועם עוד מישהו שלדעתי עשינו שני טסטים ברצף אחד אחרי השני שגם שנינו לא עברנו. וכן אני מנסה לנהוג כמה שאפשר ולנצל את המלווה לצבור ביטחון
אנונימי
כל הכבוד
אנונימית
התחלתי בסוף נובמבר כי לא היה לו זמן (יכולה מתחילת אוקטובר)
עשיתי פנימי פשוט הקטע שהכל התעכב מפברואר שמשם פשוט היה לי שיעור פעם בחודש אז המוכנות שלי נדחתה אז הטסט הפנימי היה בסוף אפריל כזה (מדובר בשלוש שיעורים אחרי המינימום פשוט כלכך הרבה זמן)
עשיתי טסט לפני חודש ועד עכשיו אין לי תאריך חדש כי הוא לא הזמין לי אבל אמר שיהיה לי באמצע יולי
הקטע הוא שאני מענה את עצמי וכועסת על עצמי שלא עזבתי כבר מזמן ככה כל חודש שעובר אני מתחרטת
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי, עשית טסט חיצוני אחד וכבר שילמת אגרה או שהוא אמר לך עוד לא לשלם ?
האמת מבחינת קשב המורה השני שלי היה הרבה יותר טוב מהראשון וגם מהשלישית כי לא הייתי צריך לרדוף אחריו וכל מה שביקשתי ממנו הוא היה עושה וכן זה מעצבן רצח שלמורים אין קשב. בכללי בשיעורים איתו את מרגישה שהוא עירני לאיך שאת נוהגת ? מפרגן לך בחלקים קשים ? את יכולה לנהל איתו שיחה על הנהיגה ולשאול שאלות או שהוא לרוב מדבר בטלפון ולא מסתכל עלייך ?
אנונימי
שואל השאלה:
^^אבל בכללי אם את מרגישה שהוא מורח אותך ולא יכול לתת לך לפחות שיעור פעם בשבוע לדעתי תנסי להחליף אולי מורה כי את אשכרה בחופש הגדול ואת יכולה בעיקרון לעשות שיעור בכל שעה שהוא יכול לתת לך כי אין לך בית ספר על הראש ואם בחופש הגדול את לא מנצלת את המומנטום בגלל שאת עם המורה הזה אולי רק בגלל זה תתייעצי עם אנשים מהשכבה שעברו טסט יחסית מהר ותבררי עם מורים אם יש להם זמינות בשבילך לפחות לשיעור בשבוע
אנונימי
עושה לי עצבים לדבר עליו חח
לפעמים הוא לא נעים אבל הוא לא אדם לא שפוי כמו סיפורים הזויים ששמעצי עליהם אבל כן לפעמים הוא מצפה שאני אדע דברים בלי שהוא ממש הסביר לי אותם ואז מתעצבן
פעם אחת אחרי כל כך הרבה תסכול מצד שנינו על חנייה אמרתי לו שאולי כדאי שפשוט יסביר לי מחדש ומאז אני עושה נדיר
אנונימית
אתה בעיר עם שנחשבת עם טסטים קשים?
יש כאלה שמתבאסים על כמות הטסטים שהם אל אעברו אבל לי אפילו אין הזדמנות לתקתק טסטים הכל כלכך איטי
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שמתי לב מהניסיון שלי למורים לנהיגה אין כמעט קשב להתעכב על התתי טעויות והם בגדול כן מלמדים אותך את הכללים וגם לא תמיד מלמדים הכל הכל כי אותי הראשון לא לימד הרבה דברים בסיסים שכנראה האחרים חשבו שאני יודע וזה למה לא נגעו
אבל אני ציפיתי מהמורים שלי שיעשו ממש סריקת ai לטעויות שלי ולתתי טעויות ודפוסי הנהיגה והרגשתי שאין מספיק מענה ברמה הזאתי. לכן אני אומר שהרבה מאלה שלא עוברים זה כי אין מספיק מורים לפעמים שיודעים למצוא פערים ולהסביר דברים שאולי לרוב האנשים באים בטבעיות ולפעמים פשוט צריך להחליף עיר או להתפלל ליפול על המסלול שיהיה יותר קל לך לעבור
אנונימי
שואל השאלה:
^^^למדתי בהתחלה בעיר של 200,000 אנשים שהיא נחשבת לא קלה אבל לא קשה ברמה של ירושלים אבל כן הרבה אומרים שהיא לא קלה
ואז עברתי לעיר בחור שחיים בה פחות מ10,000 תושבים.. שנחשבת ממש קלה
אנונימי