6 תשובות
80+
לבגרות הזאת הייתי אומר 90+ כי יש 10 נקודות בונוס אבל בכללי זה תלוי ממש בבן אדם לי 85+ ויש כאלה שרוצים עם 80+
שואל השאלה:
81 כדאי לעשות מועד ב נכון? אני בבאסה רצח כי אמרו שזו הבגרות הכי קלה שהייתה אבל היה לי קשה מוות
הייתי ממליצה לעשות בגלל שיש את הצבירה וגם כי החומר עוד טרי לך בראש
מקסימום תשפרי, זה לא מזיק
בהצלחה
אני עכשיו סיימתי יב
אבל כשהייתי בי"א קיבלתי 91 והבגרות הייתה יחסית סבבה לא קשה ולא רציתי לגשת למועד ב
ובסוף ממש דחפו אותי לגשת כי זה הציון הגבוה
ויצא שהמועד ב היה קשה לי הרבה יותר וקיבלתי 98 אז אי אפשר לדעת מה יהיה
אנונימית
אני קיבלתי 47 במועד א של יא ואז במועד חורף של שנה הבאה (יב שלי) קיבלתי 68 ובמועד של הקיץ (שזה שנה אחרי הבגרות המקורית שלי) קיבלתי מאה
אז אם יש לך אנרגיה הייתי ממליץ לגשת
התחברות ל