6 תשובות
תירשמי מה יש לך להפסיד
גם ככה לוקחים את הציון הגבוהה מהשניים
גם ככה לוקחים את הציון הגבוהה מהשניים
שואל השאלה:
אני לא אוכל לבטל את ההרשמה ברגע שאקבל את הציון במידה ועברתי
אני לא אוכל לבטל את ההרשמה ברגע שאקבל את הציון במידה ועברתי
כל רבי המלל יפורסמו באוגוסט. זה כולל את ציוני לשון.
לפי מה שהבנתי לוקחים בלשון את הציון הגבוה מבן שני המועדים. עדיף להרשם. רק תרוויחי
לפי מה שהבנתי לוקחים בלשון את הציון הגבוה מבן שני המועדים. עדיף להרשם. רק תרוויחי
שואל השאלה:
רגע אז אם נכשלתי אני אוכל לדעת רקבאוגוסט?? למרות שההרשמה למועד ב נסגרת מחר??
רגע אז אם נכשלתי אני אוכל לדעת רקבאוגוסט?? למרות שההרשמה למועד ב נסגרת מחר??
תקשיבי לוקחים את הציון היותר טוב שקיבלת ממועד א ומועד ב
אז תיגשי פשוט למקרה ו..
אם נגיד קיבלת ציון יותר טוב במועד א אז זה הציון שיהיה לך בלי קשר לכמה נמוך יצא לך במועד ב
אז תיגשי פשוט למקרה ו..
אם נגיד קיבלת ציון יותר טוב במועד א אז זה הציון שיהיה לך בלי קשר לכמה נמוך יצא לך במועד ב
ההרשמה לא נסגרת בשלב כל כך מוקדם.
הרי רבים לא יודעים אם לגשת, ונרשמים רק לאחר פרסום ציוני מועד א'.
נבחני משנה יכולים להירשם עד יום לפני הבחינה, והגיוני שכך יהיה גם ביחס לתלמידי תיכון
הרי רבים לא יודעים אם לגשת, ונרשמים רק לאחר פרסום ציוני מועד א'.
נבחני משנה יכולים להירשם עד יום לפני הבחינה, והגיוני שכך יהיה גם ביחס לתלמידי תיכון
באותו הנושא: