6 תשובות
זה לא קריטי זה דקה שתיים גג
עדיף לפני, חבל להיתקע סתם עוד זמן בלשכה זה יום ארוך ומעייף
לי לא עשו
לפני
נראלי שעשיתי לפני
אני כבר לא זוכר ממש
אני כבר לא זוכר ממש
עשיתי לפני אבל עלה 60 שקל אז לא יודעת אם הייתי עושה שוב
מצד שני יצאתי מהצו ראשון ב11 בבוקר
מצד שני יצאתי מהצו ראשון ב11 בבוקר
באותו הנושא: