5 תשובות
רפאלה אמרה שנכשלנו כחברה בושה ואלירן אמר שהזכייה שלה זו תעודת עניות לתוכנית
שיתביישו להם
לא יודעת אבל שיאכלו את זה בשקטט
גל המלכה
גל המלכה
שזה בושה שהיא נצחה
והם לא טועים
והם לא טועים
הם צודקים.
באותו הנושא: