5 תשובות
רפאלה אמרה שנכשלנו כחברה בושה ואלירן אמר שהזכייה שלה זו תעודת עניות לתוכנית
שיתביישו להם
לא יודעת אבל שיאכלו את זה בשקטט
גל המלכה
שזה בושה שהיא נצחה
והם לא טועים
הם צודקים.
התחברות ל