21 תשובות
נשמע שאת הבעיה.
נשמע שאת זאת מי שדופקת את זה
הן לא הבעיה
שואל השאלה:
זה אחרי מלא פעמים שאמרתי אותו דבר והם מבטיחותת להשתפר וכלום לא קורה
פשוט נמאס לי אז יצאתי עליהן של החיים כי מגיע להן
זה אחרי מלא פעמים שאמרתי אותו דבר והם מבטיחותת להשתפר וכלום לא קורה
פשוט נמאס לי אז יצאתי עליהן של החיים כי מגיע להן
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מראה לי שמתקשרים מהווצאפ אז אין לי איך לענות להן
זה לא מראה לי שמתקשרים מהווצאפ אז אין לי איך לענות להן
אנונימית
אבל נשמה הן התקשרו ואת לא זמינה, הן מציאות להיפגש ואת דוחה אותן.. בכנות מה את מצפה שיקרה כשאת פה זו ששמה רגל לעצמך שוב ושוב
שואל השאלה:
שומעת היום הם התקשרו אליי בעשר בבוקר ולא יכלתי אז ואוקיי ואז לא דיברו איתי יותר
שומעת היום הם התקשרו אליי בעשר בבוקר ולא יכלתי אז ואוקיי ואז לא דיברו איתי יותר
אנונימית
אדבר על הסיטואציה הזו ספציפית, אם הן שאלו אותך מוקדם יותר אם את רוצה להיפגש ואמרת להן שלא ואת בשוםינג עם אמא שלך אז אין סיבה שתפגעי אם הן בסוף נפגשו שתיהן ביחד
את מניפולטיבית
אנונימית
שואל השאלה:
הן לא שאלו אם אפשר להיפגש
הן לא שאלו אם אפשר להיפגש
אנונימית
שואל השאלה:
הם כל היום נפגשות ביחד ולא מזמינות אותי הן מזמינות אותי מידי פעם
הם כל היום נפגשות ביחד ולא מזמינות אותי הן מזמינות אותי מידי פעם
אנונימית
^ כנראה בגלל שאת מתנהגת ככה.
לא נעים לתקשר עם אדם כזה שישר תוקף מתלונן ודורש כשלא נותן כלום מהצד שלו
לא נעים לתקשר עם אדם כזה שישר תוקף מתלונן ודורש כשלא נותן כלום מהצד שלו
את לא יכולה להגיד שהן לא מנסות להזמין אותך אם הן אומרות שהן מתקשרות אלייך ואת לא עונה
שואל השאלה:
אני באמת חושבת שלא הגבתי בסדר אבל לא הסברתי פה ספציפית טוב
הן כל יום נפגשות ביחד, מתקשרות אליי בערך פעם בשבוע, ולפעמים אני יכולה ולפעמים לא, זה מראה לי שחייגו אליי, ולא נותן לי לענות, אמרתי להן את זה ביקשתי שיכתבו לי, לא עשו את זה, וכל פעם אמרתי להן מחדש, הן מבטיחות שישתפרו, לא קורה. אז זהו נגמר לי ואני מבינה שאני יצאתי דוחה אבל כבר לא אכפת לי
אני באמת חושבת שלא הגבתי בסדר אבל לא הסברתי פה ספציפית טוב
הן כל יום נפגשות ביחד, מתקשרות אליי בערך פעם בשבוע, ולפעמים אני יכולה ולפעמים לא, זה מראה לי שחייגו אליי, ולא נותן לי לענות, אמרתי להן את זה ביקשתי שיכתבו לי, לא עשו את זה, וכל פעם אמרתי להן מחדש, הן מבטיחות שישתפרו, לא קורה. אז זהו נגמר לי ואני מבינה שאני יצאתי דוחה אבל כבר לא אכפת לי
אנונימית
שואל השאלה:
הן כן מנסות להזמין אבל רוב הזמן לא^^
הן כן מנסות להזמין אבל רוב הזמן לא^^
אנונימית
אם את מרגישה שלא נותנים לך מקום בחברות הזו את לא חייבת להישאר, אבל אל תשכחי שאת מוותרת פה גם על אנשים אז תעשי את זה בלב שלם
שואל השאלה:
אני לא רוצה לוותר ואני ממש אמרתי להן את זה אבל זה לא עוזר
אני לא רוצה לוותר ואני ממש אמרתי להן את זה אבל זה לא עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
זה פשוט חוזר על עצמו כל פעם מחדש ואז גורמים לי להרגיש בבעיה אז אני אומרת סליחה ואז זה קורה שוב
זה פשוט חוזר על עצמו כל פעם מחדש ואז גורמים לי להרגיש בבעיה אז אני אומרת סליחה ואז זה קורה שוב
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני הייתי קוראת את זה הייתי אומרת שאני הבעיה אבל אני לא ככ יודעת איך לסכם את זה
אם אני הייתי קוראת את זה הייתי אומרת שאני הבעיה אבל אני לא ככ יודעת איך לסכם את זה
אנונימית
שואל השאלה:
וניסתי לסדר את זה והן פשוט לא זורמות ואני באמת מנסה ובסוף תמיד אני הבעיה
וניסתי לסדר את זה והן פשוט לא זורמות ואני באמת מנסה ובסוף תמיד אני הבעיה
אנונימית
את דופקת את עצמך