8 תשובות
פירות זה מספיק. זה כיבוד ממש נחמד
אפשר גם שתיה קרה בצד ואת מסודרת
מיץ תפוזים / קפה, פיצוחים, עוגיות
או כריכים ( חביתה, אבוקדו) או בורקסים
צלחת עם פירות זה יותר ממספיק לדעתי עם קצת שתייה בצד כמו קולה/נסטי
אם את בכל זאת רוצה להוסיף משהו אז עוגיות מהסופר אולי
פירות זה מושלם
אולי קרקרים וכזה אבל באמת שלא חייב
פירות זה מושלם ומפסיק אחותי, ואת מהממת שחשבת על זה ומאחלת לך שתהני ותהיי הכי יפה מכולן ❤
שואל השאלה:
כן האמת אמרתי אני אחתוך כזה תפוחים אפרסקים דובדבנים ומנגו
ונזכרתי שיש לי גם וופלות של לואקר שזה יכול להיות נחמד
וגם שתייה כמובן
אנונימית
שואל השאלה:
^^מהממת שאתת תודה רבה אמן❤
ותודה לכולכן!!!
אנונימית
התחברות ל